Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur få tag i Apples Kundservice?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-27 18:37

Jag går in på www.apple.se och letar efter kundservice men jag hittar faktiskt inte någon, allt har med beställningar att göra. Någon som vet vart jag ska vända mig eller vet något nummer jag kan ringa?

Applecare når du på 08-587 711 94

Jag vill bara säga att jag ringde till apple store för att klaga på ett mina ipod-lurar spräcker i basljudet. Då sa killen jag snackade med att det skulle dom fixa. Han frågade om jag var nöjd annars. Då sa jag att jag lagt märke till att fjärr-sladden verkar slitas ut lätt vid fästet till iPoden. Det ska vi fixa sa killen. Men det skulle dröja lite. Ok sade jag.

Idag kommer en budkille med en låda med en ny fjärr och nya lurar. Galet bra service. Ville bara säga det.

• Medlem
  • Solna
  • 2004-04-15 23:32
Ursprungligen av svanerik:

Jag vill bara säga att jag ringde till apple store för att klaga på ett mina ipod-lurar spräcker i basljudet. Då sa killen jag snackade med att det skulle dom fixa. Han frågade om jag var nöjd annars. Då sa jag att jag lagt märke till att fjärr-sladden verkar slitas ut lätt vid fästet till iPoden. Det ska vi fixa sa killen. Men det skulle dröja lite. Ok sade jag.

Idag kommer en budkille med en låda med en ny fjärr och nya lurar. Galet bra service. Ville bara säga det.

Fick du helt nya eller blev du tvungen att lämna tillbaka de g:a trasiga? Hur lång tid tog det innan dem böt ut dem? Har nämligen samma problem med min kontakt till fjärren...

Jag fick helt nya. Det tog två dagar. Jag behövde inte skicka in dem. Kanon va? Ring genast till apple store.

• Oregistrerad
  • 2004-04-17 18:29

Nu blir jag imponerad! Bravo!

1
Bevaka tråden