Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple support

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-06-30 09:21

har inte kollat om det finns en sådan här tråd. Hur som helst.

Jag undrar vad ni har för erfarheter av Apples support är. Jag har bara haft posetiva saker, bra service, snabb leverans osv. Nu igår fick jag mitt tredje par standardlurar (lyssnar på hög volym......"tyvärr"). Sedan när min iPod gick sönder tog det 7 dagar och sedan var en helt ny hemma hos mig.

Så jag säger bara: "I Apples, och Steve Jobs, och den heliga supportens namn, amen"

//C

Håller med om att supporten är bra, men det känns ändå som de kunde ta hälften av pengarna som supporten kostar o lägga det på iPoden istället så att kvaliteten blir bättre. Fick min iPod den höll i knappt en vecka, vi får se hur länge denna håller...

• Oregistrerad
  • 2004-06-30 09:31
Ursprungligen av Fredrikipod:

Håller med om att supporten är bra, men det känns ändå som de kunde ta hälften av pengarna som supporten kostar o lägga det på iPoden istället så att kvaliteten blir bättre. Fick min iPod den höll i knappt en vecka, vi får se hur länge denna håller...

Min hade ett produktfel från början, men vad hade hänt din??

//C

Antagligen fel på min från början också, gick inte att överföra låtear till den efter ett tag.. Men det är inte acceptabelt att en så dyr produkt har så många "produktfel".

• Oregistrerad
  • 2004-06-30 09:46
Ursprungligen av Fredrikipod:

Antagligen fel på min från början också, gick inte att överföra låtear till den efter ett tag.. Men det är inte acceptabelt att en så dyr produkt har så många "produktfel".

Well......nån gång måste vara den första =D

• Medlem
  • Täby
  • 2004-06-30 11:04

Jo supporten är riktigt bra, ringde o klagade över hörlurarna sprakade och DHL eller UPS eller vilka det nu va kom med ett par nya 2 dagar senare

Ursprungligen av kainen:

Jo supporten är riktigt bra, ringde o klagade över hörlurarna sprakade och DHL eller UPS eller vilka det nu va kom med ett par nya 2 dagar senare

Behövde du lämna tillbaka de gamla när du fick de nya?

• Medlem
  • Varberg
  • 2004-06-30 11:22
Ursprungligen av P.K.:

Jag gjorde samma sak. Mina lurar hade börjat låta konstigt, och jag misstänkte att elementet i vänstra snäckan hade sprängts (är väl lite döv...) så jag ringde till Apple Support å dom skickade ett par helt nya på studs! Jag behövde inte ens lämna tebax dom gamla...

• Oregistrerad
  • 2004-06-30 11:41
Ursprungligen av Legolas:

Jag gjorde samma sak. Mina lurar hade börjat låta konstigt, och jag misstänkte att elementet i vänstra snäckan hade sprängts (är väl lite döv...) så jag ringde till Apple Support å dom skickade ett par helt nya på studs! Jag behövde inte ens lämna tebax dom gamla...

Nej exakt, fick mina igår....skönt med nya.....men vad sa du....var du ärlig??

jag var ärlig senaste gången......att jag gjorde det....ska vara det om det händer igen.......men tänk om jag inte får nya då :S

jaja

//C

• Medlem
  • Varberg
  • 2004-06-30 11:57
Ursprungligen av Archduk3:

Nej exakt, fick mina igår....skönt med nya.....men vad sa du....var du ärlig??

jag var ärlig senaste gången......att jag gjorde det....ska vara det om det händer igen.......men tänk om jag inte får nya då :S

jaja

//C

Är du ärlig så behöver du inte oroa dig. Jag sa precis som det var, med så sköna produkter som Apple skapar går det bara inte att ljuga framför näsan på dom.!

Jag fick snacka med en engelsk kille å sa att vänstra luren knastrade och bullrade, då sa han att han visste vad det var för problem. Tydligen var inte jag den första med det problemet... :rolleyes:

• Oregistrerad
  • 2004-06-30 12:59

Är du ärlig så behöver du inte oroa dig. Jag sa precis som det var, med så sköna produkter som Apple skapar går det bara inte att ljuga framför näsan på dom.!

Jag fick snacka med en engelsk kille å sa att vänstra luren knastrade och bullrade, då sa han att han visste vad det var för problem. Tydligen var inte jag den första med det problemet... :rolleyes:

Sa första gången att sladden hade gått sönder....andra gången var jag som sagt ärlig.......hoppas inte det blir en tredje.....bara

//C

• Medlem
  • Varberg
  • 2004-06-30 15:13
Ursprungligen av Archduk3:

Sa första gången att sladden hade gått sönder....andra gången var jag som sagt ärlig.......hoppas inte det blir en tredje.....bara

//C

Låt det bara inte bli en vana att börja ljuga... Inte bra, smutsa inte ner Apple...

• Oregistrerad
  • 2004-06-30 15:21

Låt det bara inte bli en vana att börja ljuga... Inte bra, smutsa inte ner Apple...

Har varit det hela tiden, men de sa på forumet förut att man var tvungen att ljuga för att få ett par nya....

//C

• Oregistrerad
  • 2004-06-30 11:42
Ursprungligen av P.K.:

du får helt nya

• Medlem
  • Täby
  • 2004-07-01 07:38
Ursprungligen av P.K.:

Nepp

Supporten funkar utmärkt, tog 24,5 timmar för min fjärrkontroll att komma hem!

och då ska vi inte tala om varför jag fick den

• Oregistrerad
  • 2004-06-30 21:29
Ursprungligen av minipod:

hahah =D

//C

Ursprungligen av minipod:

Du sa bara att din fjärrkontroll hade gått sönder, och så skickade de en ny?

1
Bevaka tråden