Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

2 st. iPod till en dator

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-30 18:34

Jag undrar om det är någon som vet om det är möjligt att koppla in en iPod till en dator som redan har en installerad? Är det någon skillnad på dessa eller är det bara att köra på? Jag har en sen tidigare och så köpte min syrra en i dag.

• Medlem
  • International user
  • 2004-12-30 19:36
Ursprungligen av Petter:

Jag undrar om det är någon som vet om det är möjligt att koppla in en iPod till en dator som redan har en installerad? Är det någon skillnad på dessa eller är det bara att köra på? Jag har en sen tidigare och så köpte min syrra en i dag.

Ja, det ska gå alldeles utmärkt.
Som vanligt är en sökning i forumet en bra idé eftersom denna fråga har ställts och besvarats mer än en gång.

Ha den första iPoden inkopplad och iTunes igång, gå till iPodens inställningar och stäng av autosynk.
Då kommer det inte vara några problem alls.

Sen om du har en Mac med OS X så kan du ju alltid ha flera användarkonton. Då borde du även kunna köra med autosynk för resp. användare och iPod. Dock inte helt säker, då jag varken testat själv eller läst något om det på detta forum.

hej ! jag och min syrra köpte två stycken och det fnkadde aldeles utmärkt..
lycka till..

1
Bevaka tråden