Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pris på begagnad iPod 20 G4

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Öland
  • 2005-03-05 10:06

Håller ni med om att det ofta (läs alltid) sätts ut ett otroligt överpris på dessa?

Vart jag än vänder mig är priset 2500:- (ofta tillkommer frakt). visst det är en trevlig grej men jag kan köpe en ny för 2695:- på appelstore och då är det gratis frakt.

Det känns som att 2000:- är ett mer rimligt pris.

Att sedan andra vill ha 2500:- För sin iPod 20 G3 vill jag inte ens komentera...

//FIlip

Kan ju start en omröstning för att se vad ni tycker är ett rimligt pris.

• Oregistrerad
  • 2005-03-05 12:30
Ursprungligen av Filip:

Håller ni med om att det ofta (läs alltid) sätts ut ett otroligt överpris på dessa?

Vart jag än vänder mig är priset 2500:- (ofta tillkommer frakt). visst det är en trevlig grej men jag kan köpe en ny för 2695:- på appelstore och då är det gratis frakt.

Det känns som att 2000:- är ett mer rimligt pris.

Att sedan andra vill ha 2500:- För sin iPod 20 G3 vill jag inte ens komentera...

//FIlip

Kan ju start en omröstning för att se vad ni tycker är ett rimligt pris.

Dessvärre är det ju säljaren som vill ha ett pris så egentligen spelar det ingen roll vad vi säger här. Men jag håller med dig att det är överpris.
Varför köper du inte en ny förresten?

• Medlem
  • Öland
  • 2005-03-05 12:33

Jo det är väl tanken att jag skall, men det vore ju inte fel om man kunde få en billigare...

Detta är väll inte enbart en fråga för denna produkt utan överhuvudtaget...

• Oregistrerad
  • 2005-03-05 12:54
Ursprungligen av Filip:

Jo det är väl tanken att jag skall, men det vore ju inte fel om man kunde få en billigare...

Detta är väll inte enbart en fråga för denna produkt utan överhuvudtaget...

Att det är överpris på begagnat eller?
Men ifall du är student får du ut en 4G 20gb för 2700kr på applestore, inte 100 på priset med något sånt.
Menar, du får en iPod Photo 4G 30gb för 3215kr vilket är jävulusiskt bra...
Eller så finns "gamla" 40gb för 3300kr

Hur mycket musik har du?

• Medlem
  • Öland
  • 2005-03-05 13:22

mer musik än pengar... haha

just nu ligger det runt 24gig så iPod Photo verkar vara en höjdare men pengarna är få, blir glad om jag kan få loss drygt 2500 inom den närmaste veckan. Och mer pengar har jag svårt att hitta inom de närmaste månaderna.

• Oregistrerad
  • 2005-03-05 14:45

Jag skulle ändå satsa på en photo men om pengarna knappa så bör du leta efter nåt pangpris på ipod 20gb på pricerunner...
Lycka till!
Tips. Kolla applestore och inlife.se

1
Bevaka tråden