Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ännu en Ipod photo fråga..

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-10 15:46

..troligen inte den sista heller

Jag ska byta ut min Mini 1G mot en en Photo.
Har sett att många butiker har 40GB till riktigt bra pris(ungefär samma som för 30GB), men jag tycker 40GB är lite stor och klumpig, är 30GB märkbart tunnare?

Någon som har haft tillfälle att jämföra de två?

Skillanden är ganska märkbar men det är bara ett par millimeter men ipod photo 30gb är ju någon millimeter tjockare än vanliga 20gb så det blir mycket till slut. Själv sålde ja gmin mini i december och köpte en ipod photo 30gb under veckan:D

• Medlem
  • 2005-03-11 14:20
Ursprungligen av homeboy87:

Skillanden är ganska märkbar men det är bara ett par millimeter men ipod photo 30gb är ju någon millimeter tjockare än vanliga 20gb så det blir mycket till slut. Själv sålde ja gmin mini i december och köpte en ipod photo 30gb under veckan:D

Thanks Homie! Okej, då får jag fundera på om 10GB extra och diverse utrustning kompenserar den extra tjockleken...

iPod Photo 30G

Hej! Jag undrar om man kan slå i hopa MP3:or till en fil och sen konvertera den direkt till M4b utan att först göra den till M4a. Kan man hitta MP3Merg som är gratis?
Behöver man formatera hårddisken i ipod efter mycket testande med ut och in filer, den blir väl splittrad som en vanlig hårddisk.

Ursprungligen av ipodbr:

Hej! Jag undrar om man kan slå i hopa MP3:or till en fil och sen konvertera den direkt till M4b utan att först göra den till M4a. Kan man hitta MP3Merg som är gratis?
Behöver man formatera hårddisken i ipod efter mycket testande med ut och in filer, den blir väl splittrad som en vanlig hårddisk.

Fel tråd vill jag påstå. Men nej, man kan inte konvertera en MP3 direkt till m4b.
Kolla denna sidan för den andra informationen: http://www.out-magazine.net/erikohman/0501/ovrigt_ipod_ljudbok.shtml

1
Bevaka tråden