Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Funderar på att köpa en iPod Photo 60Gb på Ebay från USA.
Kan jag fortfarande "ladda" min iPod på det svenska elnätet.
USA har ju mkt lägre spänning än Sverige.
Skulle min iPod ta skada?
Apples AC adapter fungerar både med svensk elnät(240volt) och amerikansk(110volt). det du måste göra är att köpa en ny elkontakt till ac adaptern så att du kan plugga in den i svensk elnät.
Apples AC adapter fungerar både med svensk elnät(240volt) och amerikansk(110volt). det du måste göra är att köpa en ny elkontakt till ac adaptern så att du kan plugga in den i svensk elnät.
Glöm inte moms + tull avgifter.
De nya 30+60GB får man inte med några laddare i. iaf inte i 30GB. Apple räknar med att du bara laddar via USB.
De nya 30+60GB får man inte med några laddare i. iaf inte i 30GB. Apple räknar med att du bara laddar via USB.
Man får visst med en laddare när man köper en ipod photo 30gb. Det inte vart du köpte din ifrån men jag fick med en AC adapter när jag köpte min photo från apple store.
Jag fick för nån timme sedan hem min iPod 60gb köpt från eBay, köpte medvetet "gamla" 60gb vilket innbär att jag fick med alla tillbehör. Iaf så betlar jag ungefär 4000kr, alltså ingen moms. Det gäller att köpa från rätt kille.