Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag älskar älskar älskar min nya iPod. Den älskar mig med. Däremot älskar den inte min gamla laptop med Millenium-Windows.
Jag har förstått att det går att komma runt Windows-kraven så att de kan hitta kärleken. Men hur gör man? Vore väldigt tacksam för hjälp. Kan tillägga att jag INTE är nåt datasnille så föreställ er att jag är sju år gammal ungefär.
Jättetacksam för hjälp.
Ja du, jag jobbar på en support själv och vet hur segt det kan vara med Windows Me, det är inget roligt operativsystem. Inte ens Microsoft har väl support på det nu. Sedan så är ME gammalt, det kom väl 1999 eller 2000.
Det är väl iofs inte så konstigt att man behöver ha nyare OS för att använda iPoden, det är ju dessutom likadant för mac-användare tror jag (rätt mig om jag har fel).
Det du kan göra är att använda ett tredjepartstprogram istället för iTunes, t.ex. Anapod.
nej jag behövde bara tanka ner några USB drivers som jag hittade på google skitsnabbt. Sen funkade det. Jag hade ett skolarbete på hd'n som behövdes, och det var den enda datorn tillgänglig
nej jag behövde bara tanka ner några USB drivers som jag hittade på google skitsnabbt. Sen funkade det. Jag hade ett skolarbete på hd'n som behövdes, och det var den enda datorn tillgänglig
Jo, men nu pratar du väl bara om hårddiskåtkomst, att använda iPoden som extern hårddisk?
Om du ska köra iTunes och föra över låtar måste du ha minst Win 2000 om man inte använder tredjepartsprogram.