Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Australiensk iPod Photo 60gb I Sverige.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan, jag är psrillans ny på detta forum och kan erkänna att ajg aldrig har varit bra på att hitta varken det enda eller det andra, så jag vågar ställa min fråga iallafall.

Nu är det så att jag beställde en iPod Photo 60gb från iPod i australien för en dag sedan, och jag kom just på att det antagligen kommer behövas en speciell adapter av något slag för att kunna använda den i vanliga vägguttag i Sverige.
Frågan är självklart uppenbar, var kan jag hitta en sådan adapter? Snälla hjälp mig med detta, skicka snabblänkar istället för att skriva "finns massvis på dustin" elelr liknande, för jag letade men är jävlgit osäker på vad det kallas, så jag hittade ingenting, hittade däremot så att man kan använda svenska kontakter i australien, men det hjälpte mig inte.
Antar väl att man inte kan göra om kontakten själv genom att dra bort den gamla och löda dit en svensk kontakt, för det förstör väl garantin, eller fungerar det ens?

Väldigt tacksam för snabba svar.

//P

Ursprungligen av folkeson:

Hejsan, jag är psrillans ny på detta forum och kan erkänna att ajg aldrig har varit bra på att hitta varken det enda eller det andra, så jag vågar ställa min fråga iallafall.

Nu är det så att jag beställde en iPod Photo 60gb från iPod i australien för en dag sedan, och jag kom just på att det antagligen kommer behövas en speciell adapter av något slag för att kunna använda den i vanliga vägguttag i Sverige.
Frågan är självklart uppenbar, var kan jag hitta en sådan adapter? Snälla hjälp mig med detta, skicka snabblänkar istället för att skriva "finns massvis på dustin" elelr liknande, för jag letade men är jävlgit osäker på vad det kallas, så jag hittade ingenting, hittade däremot så att man kan använda svenska kontakter i australien, men det hjälpte mig inte.
Antar väl att man inte kan göra om kontakten själv genom att dra bort den gamla och löda dit en svensk kontakt, för det förstör väl garantin, eller fungerar det ens?

Väldigt tacksam för snabba svar.

//P

Hej,

Här finns två alternativ:

Nätadapter Med "iPod USB-nätadapter", följer en svensk kontakt med.

Travelkit

Vet inte om det finns lösa svenska adapters. Men annars kan du bara köpa en vanlig strömsladd. Den passar att koppla till nätadaptern som kommer med iPoden.

Ursprungligen av LaltroMondo:

Hej,

Här finns två alternativ:

store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91002/wo/1G6JmYqqvX6m3YMKSHVjAQNpK6Q/3.0.0.11.1.0.6.9.3.19.0.1.0.1.1.0.1.0.1

store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91002/wo/1G6JmYqqvX6m3YMKSHVjAQNpK6Q/3.0.0.11.1.0.6.9.3.19.0.1.1.1.1.1.1.0.1

Om du köper "iPod USB-nätadapter", så följer en svensk kontakt med.

Vet inte om det finns lösa svenska adapters. Men annars kan du bara köpa en vanlig strömsladd. Den passar att koppla till nätadaptern som kommer med iPoden.

Tackar väldigt mycket öfr ditt svar, det hjälpte.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-12 01:22

använd sök:
http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=44275

man kan inte köpa lösa adaptrar.
sedan undrar jag vad du menar med

"beställde en iPod Photo 60gb från iPod i australien"

iPod är en produkt, inte en tillverkare/försäljningsställe.

Ursprungligen av xtrem:

använd sök:
http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=44275

man kan inte köpa lösa adaptrar.
sedan undrar jag vad du menar med

"beställde en iPod Photo 60gb från iPod i australien"

iPod är en produkt, inte en tillverkare/försäljningsställe.

Skulle nog tippa på att han menade apple..

1
Bevaka tråden