Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
nån som vet var man kan tanka gammal firmware? min ipod är nästan sönder men vill testa linux innan jag totalt överger den.
Jag har samma problem. Jäkla sätt av Apple att inte låta oss komma åt gamla versioner! Jag har en 3G som inte vill komma överens med iPodLinux, och äldre firmware kanske skulle kunna ändra situationen.
Som ett tips så hittade jag ett par "iPod Updater" av äldre datum på Gnutella, men bara för PC och jag kör Mac så mig hjälpte det inte.
Apropå iPodLinux så är det svårt att hitta något bra ställe här på forumet att diskutera det. Det passar ju ingenstans!
på deras hemsida så står det att ipodlinux inte funkar på 4g än, men sen klickade jag mig igenom lite sidor och hittade en installer för 4g, jag måste bara testa.
tråkigt nog inte med den senaste updateringen 2005-06-26
på deras hemsida så står det att ipodlinux inte funkar på 4g än, men sen klickade jag mig igenom lite sidor och hittade en installer för 4g, jag måste bara testa.
tråkigt nog inte med den senaste updateringen 2005-06-26
Jag kör podzilla på min iPod photo 30GB med firmware från 2005-06-26. Vad jag har läst gör podcasterna att ljuduppspelning krånglar, så att köra musik genom det funkar sådär men det mesta annat funkar. Ljudinspelning i upp till 96kHz med mic i hörlursuttaget, filmuppspelning, diverse spel och så. Jag använder med nightly builden från 2005-09-23. Vet nån hur ofta det är värt att uppdatera kernel och OS?