Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spelar ej upp omarkerade spår

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Itunes spelar ej upp de spår som är omarkerade, om jag tex startar första spåret på ett album i Itunes så fortsätter den ej automatiskt till nästa spår när den första låten tar slut. Om jag spelar ett album med markerade spår så fungerar det, dvs den spelar alla låtar efter varandra.

Är det meningen att det ska vara så? Eftersom jag använder datorn som musikspelare hemma är det skitirriterande eftersom en hel del spår är avmarkerade för att inte synkas med min ipod eftersom den är full.

Jag har en känsla av att det inte alltid varit så i tidigare versioner av Itunes, någon som vet? Jag kör 6.0.1.3

Tacksam för hjälp!!

Detta har händer för mig också. jag har också startat en likadan tråd men än har ingen svarat!:(

varför är det ingen som svarar!?!!?:(

Menar du spår utan bock i rutan? Det är precis så det ska funka, själv använder jag det bara till julsånger (som jag vill slippa höra nu).

Det finns bättre sätt att slippa få med all musik på sin iPod, "synkronisera endast vissa spellistor" tycker jag funkar bra.

Du kan ju avbocka aotusynkningen så slipper du problemet. Annars har jag för mig att man kan ställa in att iTunes ska spela upp alla låtar, oavsett markering, i inställningar.

iTunes gillar inte mig just nu så jag har ingen möjlighet att kolla själv.

1
Bevaka tråden