Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

bara itunes musik

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-12-27 23:35

Kan man föra musik bara från iTunes eller även de låtar som man har laddat ner från DC++? Jag har ju hundratals låtar annars som jag vill höra i iPoden.

Först och främst: tanka inte låtar från DC++!

Fattar inte riktigt din fråga, varför inte bara lägga in de låtar du tankar i iTunes-biblioteket?

De låtar du tankar från DC++ flyttar du bara till iTunes! Uppdatera med iPoden så laddas dem över.

F.ö är DC++ ...

Ursprungligen av Eindpeng:

De låtar du tankar från DC++ flyttar du bara till iTunes! Uppdatera med iPoden så laddas dem över.

F.ö är DC++...

Han kanske menade att man inte ska tanka från DC++ med orsak av att det är olagligt :rolleyes:

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-28 08:56

Ok, inga mer diskussioner om fildelning på iPod.se. Det strider mot forumreglerna.

Det här hade ju iofs inte så mkt med fildelning att göra, men jag skulle gärna vilja läsa igenom reglerna. Har letat men hittar dem inte. Var finns dem?

Ursprungligen av Se[BBB]e:

Det här hade ju iofs inte så mkt med fildelning att göra, men jag skulle gärna vilja läsa igenom reglerna. Har letat men hittar dem inte. Var finns dem?

Nja, han undrade ju om han kunde ha sina fildelade låtar i sin nano...

Jaja, spela roll.

Det var kanske lite klumpigt uttryckt av honom han borde sagt att han undrade hur man lägger in låtar som man redan har på datorn. I grund och botten var det ju det han undrade.

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-28 20:50

Det var egentligen inte meningen att vara anklagande på nåt sätt, snarare "stämma i bäcken" (eller hur det nu heter).

Villkoren, ja... det är ett sorgligt kapitel. Man får ju läsa igenom dem när man registrerar sig på iPod.se, men de borde finnas tillgängliga direkt på forumet. Jag hade hoppats att Björnström & Co skulle fixa det i samband med den övriga uppdateringen av forumet, men det blev inte så... Kanske man borde göra en klibbig av dem...?

mm det är en bra idé

Förresten jag pallade inte läsa igenom villkoren när jag registrerade mig... Visste ju inte hur länge jag skulle stanna här; om jag bara skulle skriva ett enda inlägg eller 543 stycken...

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-29 13:08

Du är nog inte ensam, misstänker jag...

1
Bevaka tråden