Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

yeah nano rock"s

Tråden skapades och har fått 28 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Alla med ipod!! var nöjda med era nanos för dom har är årets mp3:cool: kolla här:http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=400&a=250736
Nano och video:n är någ en av det bästa ipodarna som gjorts:cool:

Man är ju något nöjd när man har årets mobil och MP3-spelare

• Medlem
  • 2005-12-30 12:53

Själv har jag årets mp3spelare och decenniets grymmaste mobil Motorola RAZR V3 Silver.

WTF! PSP den bästa konsollen? Knappast, det är lätt Nintendo DS som är årets konsoll. Har sålt tre gånger mer, kostar hälften, är roligare, har fler osv osv

Ursprungligen av Se[BBB]e:

WTF! PSP den bästa konsollen? Knappast, det är lätt Nintendo DS som är årets konsoll. Har sålt tre gånger mer, kostar hälften, är roligare, har fler osv osv

Mjooo. Har själv en Nintendo DS, men vill hellre ha PSP. Bättre skärm, snyggare, MP3, bättre grafik, UMD-formatet, långt ifrån lika plastig etc.

Spelmängden är väl det man kan klaga på, ja. Prylar kan man ju alltid spara ihop till.

Btw, det finns ju nån slags adapter som kan köpa från Lik-Sang så man kan lyssna på MP3 och se på film med sin DS med hjälp av ett CF-kort om jag inte minns galet.

jag men dom gillar dne för grafiken,film,mp3,spelens skull det är sånt dom gillar inte hur mkt den har sålt.

hur fick du tag på den adaptern jag har också ds jag är jätte intreserad.

man kan imortera adaptorn från t.ex. lik-sangs webbplats. Fast jag skulle inte rekommendar det. Dyra och små minneskort, liten skärm = mkt bättre med iPod G5. Samma problem som med psp - dyra minneskort.

Nä jag vill hellre ha ett ds än en psp. Har en ds och har spelat en hel del psp. PSPs grafik är otrolig och skärmen också. Det är helt fantastiskt att titta på film med den. Helt klart en otrolig produkt. Men när hysterin har lagt sig så är det mest ds man plockar fram och spelar på. 3 timmars batteritid för film kanske inte var sådär lysande ändå, och speciellt inte om man redan har spelat spel i några timmar. De där döda pixlarna är lite trista, man kan inte ta med sig en egen film på minneskortet utan att spendera tusenlappen och laddningstiderna blir lite långtråkiga i gaming-on-the-go.

PSP är väl värd pengarna den kostar, men DS är ännu mer prisvärd, för dryga tusenlappen (lika mycket som ett hyfsat stort PSP-minneskort...). När det gäller portabla spel är det Nintendo som gäller.

man kan imortera adaptorn från t.ex. lik-sangs webbplats. Fast jag skulle inte rekommendar det. Dyra och små minneskort, liten skärm = mkt bättre med iPod G5. Samma problem som med psp - dyra minneskort.

Nä jag vill hellre ha ett ds än en psp. Har en ds och har spelat en hel del psp. PSPs grafik är otrolig och skärmen också. Det är helt fantastiskt att titta på film med den. Helt klart en otrolig produkt. Men när hysterin har lagt sig så är det mest ds man plockar fram och spelar på. 3 timmars batteritid för film kanske inte var sådär lysande ändå, och speciellt inte om man redan har spelat spel i några timmar. De där döda pixlarna är lite trista, man kan inte ta med sig en egen film på minneskortet utan att spendera tusenlappen och laddningstiderna blir lite långtråkiga i gaming-on-the-go.

PSP är väl värd pengarna den kostar, men DS är ännu mer prisvärd, för dryga tusenlappen (lika mycket som ett hyfsat stort PSP-minneskort...). När det gäller portabla spel är det Nintendo som gäller.

Sant sant. Men iPod G5 har väl heller inte världens bästa batteritid när man ska glo film? Bäst gör man ju i att köpa båda, hehe

mm eller så sparar man 1500:- och köper G5 + DS så har man ändå en komplett uppsättning.

mm eller så sparar man 1500:- och köper G5 + DS så har man ändå en komplett uppsättning.

Sant

Men just nu lockar Gameboy Micro otrooooligt mkt

• Medlem
  • 2006-01-01 12:52

Naee, jackman

Själv har jag Nano, och har funderat länge på att köpa G5 ipod video med.. Är det värt det?

Jo Gameboy Micron är jäkligt tuff. Har själv lust att köpa en sån. Den är vädligt läcker. Men... 1000 spänn för ett GBA? I don't think so... Jag har dessutom redan NDS som kan spela alla GBA-spel.

Till Jpuke: Köp du G5 om du har mycket pengar över... Annars finns det säkert roligare saker du kan spendera dina pengar på. T.ex. en psp eller ett ds. Eller en xbox 360 kanske.

Jo Gameboy Micron är jäkligt tuff. Har själv lust att köpa en sån. Den är vädligt läcker. Men... 1000 spänn för ett GBA? I don't think so... Jag har dessutom redan NDS som kan spela alla GBA-spel.

Till Jpuke: Köp du G5 om du har mycket pengar över... Annars finns det säkert roligare saker du kan spendera dina pengar på. T.ex. en psp eller ett ds. Eller en xbox 360 kanske.

Japp, ny Krysslådan är rysligt fräck, spelen är dock svindyra, tyvärr...

Mjo, men som trogen prylgalning så känns inte Gameboy Micro inte helt onödigt, dessutom bland det snyggaste Nintendo tillverkat.

Krysslådan .. Hehehehehe
Ja, man lär sig något nytt varje dag

Älskar min psp! Skulle aldrig överleva utan den! eller min nano...

• Oregistrerad
  • 2006-01-03 13:11

jag har precis fått mitt 2GB minneskort till pspn, pyntade typ 2000+frakt

Ursprungligen av Dava:

jag har precis fått mitt 2GB minneskort till pspn, pyntade typ 2000+frakt

2000? De är ju vad en nano kostar. Och en nano är jäkligt mycket roligare än ett minneskort!

Äsch vadå årets mobil jag har en SE K700i den tycker jag e bäst..... vem bryr sig om mp3 spelare i en telefon när man äger en 4 GB Nano

orka Köpa psp om man ska ha den till att spela och se på film jag skulle hellre köpt en g5 hellre för 3200kr för då får med 30gb så man kan ha hur mkt film som helst!!!.

Ursprungligen av Alleman:

orka Köpa psp om man ska ha den till att spela och se på film jag skulle hellre köpt en g5 hellre för 3200kr för då får med 30gb så man kan ha hur mkt film som helst!!!.

Sant håller med till MAX

Ursprungligen av anjuna_beats:

Sant håller med till MAX

Hahaha, lycka till med spelglädjen på G5an mot ett PSP säger jag bara..

MM när jag fyllde år då önskade jag mej psp typ två eller en dag innan jag fyllde då frågade mamma vill du ha en sån här den kan man titta på film på då var det ett test på Ipod g5 i gp då sa jag att jag önskade hellre en ipod än psp.

De var ju bra... Men kan du inte sätta punkt någonstans i texten, den är väldigt svår att förstå.

Punkt.

det finns ju 2 gb minneskort för 900:- varför köpte du ett för 2000?

Ursprungligen av Ipod_Tim:

det finns ju 2 gb minneskort för 900:- varför köpte du ett för 2000?

Var? Länk please.

• Oregistrerad
  • 2006-01-22 12:06

fast det var slut överallt, så det blev import. ska väl nämna att jag fick min psp från usa i februari förra året, och då var jag ovetande om att en ipod med video skulle komma im ett halvår.
plus att psp är grym att se på film på, med en batteritid på nästan 5h.
ångrar inte mit köp

1
Bevaka tråden