Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Allt blir inte synkat

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-01-03 09:58

Hej,

har synkat min nya julklapp video iPod ett antal gånger med iTunes och levt i tron att allt var frid och fröjd, till jag upptäckte att det är fyra låtar färre i iPoden jämfört med iTunes-biblioteket. En låt som saknas vet jag vilken det är men inte de andra, och jag kan inte se något konstigt med den. Vad kan orsaka detta och hur rättar jag till det?

/Mala

• Oregistrerad
  • 2006-01-03 16:59

Har också råkat ut för liknande helt nyligen - då var det 5, precis nytillagda låtar (kodade i iTunes från en CD) som inte ville dyka upp i iPoden efter synkningen, trots att synkningen föreföll gå normalt till. Jag gjorde upprepade försök, kunde "se" låtarna läsas in i iPoden, men sen var de alldrig där. Det ända som hjälpte var att rensa allting och läsa in alla låtarna på nytt.
Det vore intressant att veta varför.....

• Medlem
  • 2006-01-03 19:02
Ursprungligen av henry:

Har också råkat ut för liknande helt nyligen - då var det 5, precis nytillagda låtar (kodade i iTunes från en CD) som inte ville dyka upp i iPoden efter synkningen, trots att synkningen föreföll gå normalt till. Jag gjorde upprepade försök, kunde "se" låtarna läsas in i iPoden, men sen var de alldrig där. Det ända som hjälpte var att rensa allting och läsa in alla låtarna på nytt.
Det vore intressant att veta varför.....

Hur kan man "se" låtarna läsas in?

• Medlem
  • Eksjö
  • 2006-01-03 23:42

Längst upp i iTunes. I det som ser ut som en liten avlång display.

• Medlem
  • 2006-01-04 19:34

Okej, tack för hjälpen....

1
Bevaka tråden