Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan detta vara slutet? [iPod 20GB-problem]

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min älskade iPod som jag länge hållit kär och som fungerat utan några större problem har totalhavrerat, och nu snackar vi Chuck Norris-förstörelse utan dess like. Allt - ALLT - är raderat från iPoden. Jag "resetade" den som jag vanligtvis brukar göra efter att den hade hängt sig och kopplade in den i datorn. iTunes ber mig att skriva in namnet på min spelare; sagt och gjort. Helt plötsligt blinkar det till ett par rutor i iTunes och utan att jag vet ordet av är allt exakt allt borta. Sedan fortsätter kalaset genom att iTunes ger sig i kast med att låsa iPoden (2) på någon vänster så att jag varken kan ta bort eller lägga till mer musik. Högst upp i iTunes står det "iPod har uppdaterats. Du kan nu koppla loss den." (1) Nu är jag i full färd med att leta reda på garantin och förgäves installera om programvaran. Någon som vet om jag kan rädda min förtrogne eller är hans tid förbi?

Slänger in en bild för referens.
http://img372.imageshack.us/img372/7095/ipodprob9vo.jpg

Tack på förhand.

EDIT: Länkar till bilden istället eftersom den var så stor och gjorde sidan konstig. //erikohman

återställ ipoden med senaste ipod updater

Det har jag gjort två gånger och dessvärre utan resultat.

Edit: Någon som vet vad hänglåset betyder egentligen?

Har du kollat om du har autosynk på?

Hur gör man det? : )

Edit: Det ordnade sig. Tack för svaren.

• Medlem
  • 2006-02-19 03:09

GAHHH! jag har samma problem som dig och min garanti gick ut förra månaden!!!! har verkligen testat allt och det känns som att detta är slutet för min del också, nu servicen kostar 249$ :S:S:S !!!

1
Bevaka tråden