Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

256kb/s till 128

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-03 21:53

Hej!

den här frågan kanske har esvarats förrut. Men ja har inte hittat den.

om man har några låtar i aac 256kb/s kan men (om ja hur) göra om dom till 128kb/s?

• Medlem
  • International user
  • 2006-02-04 12:39

ingen som vet?

Ja det kan du.. Inställningar > avancerat > importera > inställning > anpassad. Sen väljer du vilken du vill ha..
Sedan markerar du låtarna du vill konvertera och högerklickar och trycker konvertera markeringen till AAC.

• Medlem
  • 2006-02-04 17:58
Ursprungligen av Ollesallagetter:

Ja det kan du.. Inställningar > avancerat > importera > inställning > anpassad. Sen väljer du vilken du vill ha..
Sedan markerar du låtarna du vill konvertera och högerklickar och trycker konvertera markeringen till AAC.

Det går inte om det redan är AAC-filer

• Medlem
  • International user
  • 2006-02-04 21:34

Kan inte höger klicka har bara en knapp på min mac mus :S

• Medlem
  • 2006-02-05 13:01
Ursprungligen av troy100:

Kan inte höger klicka har bara en knapp på min mac mus :S

Jag har ingen mac, men blir det inte som att högerklicka om man håller in ctrl samtidigt?

• Medlem
  • International user
  • 2006-02-05 14:22
Ursprungligen av Xelo:

Jag har ingen mac, men blir det inte som att högerklicka om man håller in ctrl samtidigt?

Jo det funka tack så mkt. ja visste inte om att man kunde göra så:)

Jo det gör det visst! testa det själv, jag lovar att det funkar..

• Medlem
  • 2006-02-05 13:16

Jo det gör det visst! testa det själv, jag lovar att det funkar..

OJ det gick visst:) . Vet inte varför men jag hade fått för mig att det inte gick.

Men annars kan du markera de låtarna du vill konvertera och sedan gå in på avancerat > konvertera markeringen till AAC.. Det borde funka på mac också..

• Medlem
  • International user
  • 2006-02-05 14:32

usch det tar ju skit lång tid att konvertera om alla, också måste man radea hälften sen (för de gammla e ju kvar)
kan man inte göra på något sätt som på ipod shuffle, så att allt man överför konverteras om så de blir 128kb/s på ipoden fast fortfarande 256 på iTunes?

1
Bevaka tråden