Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod???

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-03-10 00:05

Hej!
För det första Köp aldrig en Ipod!!!!!
Köpte en Ipod video till min son för 2 månader sedan.
Det var strul redan från början.
Den fungerade ett tag men nu har vi förlorat kontakten med den.
Har hållit på med datorer sen i början av 80:talet och jag har aldrig stött på värre elende än med Ipod och Itunes.
Har provat det mesta, installerat om allt flera gånger på 2 olika datorer och inte fått skiten att fungera ändå.
Ipod och Itunes är det värsta skit jag någonsin stött på!!!!!!!
Kan bara hoppas att det fungerar bättre på en Macintosh än på en PC, för på en PC är det rent avancerat skit som inte fungerar.:eek:
Köp inte en flashig Ipod, köp något annat som fungerar istället.

Åhåjaja... ännu en envis PC-användare som blir arg för att saker inte funkar som man är van vid.
Exakt vad är det som är fel? Ditt inlägg är faktiskt väldigt komiskt, enligt mig, alltså :rolleyes:

Garanti?

Har du ens provat att reseta/återställa för att lösa problemen?
Jag tror inte att iPod skulle strula mer än t.ex. Creative.

• Medlem
  • 2006-03-10 08:51

det är en ljuvlig skillnad mellan att inte få det att fungera och att det inte fungerar.
Lite som att skylla på damen för att man själv inte "får upp den"...

• Oregistrerad
  • 2006-03-10 10:39

Förvånar mig att någon som hållt på med datorer sedan ABC 80-tiden inte förstår iTunes! Har själv enbart haft PC och känner inte igen mig i problematiken.

Hejsan!

Det hade kännts bättre om vi fick veta vad problemet är så vi hade kunnat hjälpa. Man får liksom inte en chans....

Björn

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-10 11:22

Nåja, jag kan säga att min flashiga iPod fungerar helt underbart perfekt. Detta är ett solklart fall av dålig påläsning. Läs instruktionerna och följ dem ska du se att din iPod blir precis lika bra som alla andras.

• Oregistrerad
  • 2006-03-10 14:30

smart att uppmanna folk på ett iPod forum att inte köpa iPod.

Hehe..
Jag har PC och har nästan inte haft några problem, de enda problemen jag har haft är med iTunes som jag ändå anser är väldigt lätt att använda.

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-03-10 15:23

Vad är problemet egentligen? Vi är ganska många här på forumet som säkert kan hjälpa till, såvida det inte är något som borde gå på garantin, men då är det ju bara att lämna in den.

Själv är jag helnöjd med min iPod, och trots att det postas mycket problem här på forumet så är det nog ganska många som är beredda att hålla med mig.

Har själv en ipod video och en pc med itunes på och har inget problem. Har haft problem en gång med ipoden den hängde sig men efter en omstart funkade den perfekt igen. Det kan ju vara så att du fått ett måndags ex sånt händer även med apple. Av alla mp3 spelare, freestyles, bärbara cd spelare och minidiscar jag haft i min ägo finns det inget bättre än ipoden.
Om du besktrivit mer ingående vad problemet är kanske vi kunnat hjälpa dig. Jag var själv väldigt skeptisk till itunes i början men efter en tids användning har jag insett att det är ett super bra program.

• Oregistrerad
  • 2006-03-10 17:01

Har en pc och en ipod g5, aldrig har jag stött på nått problem. En mycket fin spelare enligt mig.

• Oregistrerad
  • 2006-03-10 19:27

PC och iPod funkar utmärkt, iTunes är för de flesta PC-användare (och många Mac-dito även) ett ganska knasigt program, men funkar gör det. Prova gärna något av alternativen om du vill ha mer klassisk PC-stil, exempelvis Anapod Explorer.

1
Bevaka tråden