Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med överföring av låtar!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-03-30 10:27

Halloj!

Jag vet fan inte vad som har hänt med min iPod, den har gett upp totalt tror jag. Jag pluggar in den till min dator och allt verkar fungera som det ska, iTunes drar igång och iPoden visas med alla sina låtar. När jag nu ska försöka skicka nya filer till min iPode så säger den "lägger till filer", efter det ska den ju börja överföra låtarna till iPoden och visa överföringsstatusen upp i iTunes fönstret....men det gör den INTE! Resultatet är att inga låtar förs över och här sitter jag med en ouppdaterad iPod! :/

http://www.apple.com/support/ipod
Och så två magnecyl och mycket vila och så hörs vi i morgon om du mår bättre då...

  • Medlem
  • 2006-03-30 12:57

Nu blir det ju ännu underligare... Det är så att min iPod tar emot andra album men inte den platta som jag försöker lägga in...vad kan detta bero på tror ni? Det är precis som att iPoden tycker att skivan redan finns på disken men att jag inte kan se den varken i iTunes eller på min iPod...

  • Medlem
  • 2006-03-30 15:25

PINSAMT!! Efter ett tags slitande i håret insåg jag att det inte är i iPoden felet sitter, det är ju i dom där jävla mp3-filerna. Jag slängde dom befintliga filerna och skaffade nya, så nu fungerar det precis som det ska!

1
Bevaka tråden