Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

DecalGirl till en Docka?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej nu skulle jag vilja veta saker om DecalGirl hade tänkt att kanske köpa en till min nano,men vad e skillnaden det finns "DecalGirl nano - BodyArmor","DecalGirl nano - Crystal Shield"," DecalGirl nano - Screen Armor 2" och "DecalGirl nano - Screen Armor (4pack) " och sen olicka fäger : DecalGirl : iStuff.se, Tillbehör till din iPod Vilken ska man ha av dom? 2.jag undrar om den döljer Ipodens repor på skärmen och på fram och baksida?
3.Kan man ha den i en docka? 4.kan man ha trip till nano om man har den? 5.kan man använda då det fodralet som man fick med nano eller ska man ha en ipod "strumpa" eller nån annan? vill ha svar så snabbt som möligt tack i förhand.

plz jag vil ha svar

  • Medlem
  • Harestad
  • 2006-08-28 11:38

Min erfarenhet av DecalGirl har varit väldigt positiv, jag har haft det på min iPod G5 sedan den kom.

Det är alltså klistermärken som man sätter på iPoden (men det lämnar inget klister om man ångrar sig). Och är typ 0,5 mm tunn. Så det påverkar inte dockan eller andra tillbehör.

Att tänka på är att sätta på screenprotector innan man sätter på det helskyddande klistermärket (om man vill köra båda). Gör man tvärtom så fäster inte screenprotector intill skärmen, och man måste börja om. Klistermärket går inte sönder av att tas av direkt efter att man har satt på det på iPoden.

Se till att det är dammfritt när du jobbar, och läs instruktionerna! De har väldigt bra tips om man är osäker!

Är det bättre skydd än gelaskins?

  • Medlem
  • Harestad
  • 2006-08-28 17:41

jag har inte testat gelaskins, men dem är säkert också bra eftersom att det är svårt att släppa iPod-tillbehör av dålig kvalitét numera. Det är för stor konkurrens på den marknaden.

tackar så mkt:D

1
Bevaka tråden