Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

långa filmer?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

varför funkar det inte att lägga in långa filmer på ipod 5g? har massa små snuttar men när jag lägger in stora i itunes så kommer dom inte över på podden.. någon med samma problem? ( jag har plats) // viiddee

Jag har lagt över långfilmer utan problem. Satt och tittade på shrek 2 på ipoden idag utan problem

Är du helt säker på att de är i rätt format? Jag har nämligen också lagt in långa filmer utan några som helst problem.

hmm grejjen e den att jag har använt samma program till dom korta som till dom långa (Imtoo encoder) men bara korta funkar, vad har ni för program? ni gör filerna till mp4 va? // Viiddee

Jag har windows-dator och kör programet Videora. Vet inte om det finns till mac...

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-11-07 19:08
Ursprungligen av Viiddee:

hmm grejjen e den att jag har använt samma program till dom korta som till dom långa (Imtoo encoder) men bara korta funkar, vad har ni för program? ni gör filerna till mp4 va? // Viiddee

Hur stora blir filerna? Är det en pc-formatterad iPod så klarar den ju inte filer större än 2GB (om inte G5:an rättat till detta).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-05 16:57

''podner'' är ett bra program till Mac, gör jobbet snabbare än QuickTime pro.

http://www.splasm.com/products/productpodner.html

  • Medlem
  • 2005-11-07 20:36

I vilket format lägger ni över era filmer till er ipod?? Står det att ljud filen är muxed??

  • Medlem
  • 2006-08-23 22:59

Hej, ja är också inne på detdär med långfilmer, ja har även kört med Imtoo men får snuttar på max 5min, ja har fått ner videora men de värkar inte vara rätt.
Ska man kunna tanka ner massa saker med det eller har ja fått tag i nått annat med samma namn?

Vad har detta med monokrom att göra?!
4G är den sista monokromgenerationen

1
Bevaka tråden