Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HJÄLP! Stort problem!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

HJÄLP!

Jag har lånat min pojkväns iPod photo 30GB eftersom han inte använder den.
Har lyssnat på den ganska mycket men så igår när jag skulle lyssna så stannade den på en låt utan att ett ljud hördes. Sen hoppade den vidare i spelningslistan och gjorde samma sak.

Har testat att ladda den osv. Idag går det inte ens att sätta på den.

Eftersom det inte är min iPod har jag ingen skiva, men laddade ner något som skulle motsvara den som man fick i paketet, och har haft lite problem med att föra över låtar men inget annat.

Har också testat att uppdatera iPoden men det verkar inte fungera heller.

Nu behöver jag desperat hjälp! Ipoden är över 1 år gammal, och då har väl garantin gått ut? Dessutom har jag hört att det ska vara svindyrt att laga den!?

MYCKET tacksam för svar!!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-13 18:51

Har du följt de fem r:en?

Apple - Support - iPod - The Five Rs

Hej!

Ja, jag har försökt göra det. Är inte sådär jätteteknisk men när jag laddar ner uppdateringen så händer absolut ingenting.

Dessutom så har jag inte skivan som hör till, om det skulle spela någon roll för jag har laddat ner någon mjukvara som skulle fungera lika bra : )

Fortsätt svara om ni har liknande problem. Tack : )

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-17 10:23

Du har laddat ner uppdateringen - och startat den också? Där väljer du ju att återställa din iPod, så att den blir nollställd (dvs. tömd på musik).

1
Bevaka tråden