Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fungerar inte att lägga över låtar

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-09-26 23:29

Jag har problem med min iPod nano. Ibland vill den inte alls ansluta till dom olika programmen jag testat, programmen hänger sig osv. Och när man väl är inne och ska lägga över låtar så hänger sig programmet när man ska lägga över den. Jag har testat alla möjliga olika program för att föra över min musik, testat att formatera min iPod ett antal gånger, jag har formaterat om datorn ett par gånger också med olika versioner av windows, testat att installera om USBn men allt detta utan resultat. USB-sladden är väl inte en apple-sladd kan jag tänka mig då jag köpte den på teknikmagasinet efter att min orginalsladd försvunnit, kan det ha något att göra med saken (läste om något sådant någonstans fast för något annat)? Kan också tillägga att det fungerar på andras datorer men min vägrar den på.

Vet inte riktigt om jag hamnade i rätt forum nu men får hoppas på det.

Fungerar det inte med iTunes heller? Jag har haft problem då jag prövat Anapod att få kontakt med ipoden men med iTunes har det aldrig varit något problem.

• Medlem
  • 2006-09-26 23:53
Ursprungligen av antonholmstedt:

Fungerar det inte med iTunes heller? Jag har haft problem då jag prövat Anapod att få kontakt med ipoden men med iTunes har det aldrig varit något problem.

Nej iTunes säger att det överför filen men efter en minut så finns det inte ett tecken på att man ens försökt.

• Medlem
  • 2006-09-28 23:49

Nu har jag en annan iPod här hemma och det fungerar inte med den heller. Är det INGEN som haft något liknande problem?

Har precis samma problem och är precis som du JÄKLIGT nyfiken på vad som hänt.

1
Bevaka tråden