Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod Updater

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena!

Har problem med nanon. Öppnar man den ser man bara texten Apple - Support - iPod. Jag vet, jag borde uppdatera den med ipod updater, men av nån konstig orsak går det inte att uppdatera utan enbart att åteställa (det går inte att trycka uppdatera). Inte vill man ju att 2gb omsorgsfullt valda låtar + annan data går förlorad. Finns det nån här som har tips på nåt sätt som man kunde undika att återställa allt...

Mvh

Kimmen

Men... allt på iPoden finns ju redan i iTunes, Adressboken och iPhoto?

Good one Attila.
Jag brukar uttrycka det som "men du kan väl bara lägga över det från din dator igen?". Det svider lika illa.

Tyvärr finns inget i Ipoden på datorn. Nice try, men det hjälper inte. Några fler förslag...

Ursprungligen av Kimmen:

Tyvärr finns inget i Ipoden på datorn.

Det har vi redan fattat här borta. Därav kommentarerna innan.

Haha, just de ja ..allt som kopieras från datorn till mp3n går inte att skicka tillbaks ..hmm ..så onödigt va..

Tänk om man ville formatera datorn å sen fluytta låtarna från ipoden te datorn ..måste finnas vägar...ja tar till allt..

Pulse82: Eh..? Det går visst att kopiera låtar från iPoden till datorn? yamipod.com :: INDEX :: t.ex...

1
Bevaka tråden