Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ha kvar låtarna på datorn?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-09-29 15:31

Måste man spara låtarna på datorn eller kan man slänga dessa från deras mappen i datorn, tänkte på detta eftersom jag har automatiskt uppdatering?

Om du kör automatisk uppdatering kommer din iPod se ut som iTunes, dvs. tom.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-29 16:12

har du automatisk uppdatering av låtarna så kan du inte det, då försvinner de på iPoden också, men har du manuell så funkar det

  • Medlem
  • 2006-09-29 16:19

Manuellt

En dum fråga, hur lägger man över låtarna manuellt? Trodde att låtarna låg lagrade på Ipodens hårddisk fast man har automatiskt uppdatering, och man kunde ta bort de från mappen min musik, men tji fick jag.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-29 18:34

har du manuell så drar du över dom från biblioteket eller drar du över spellistor till iPoden

Jag har automatisk uppdatering men tar bort ibland på datorn. Så länge du inte tar bort dem från ditt itunesbibliotek så kommer de finnas kvar på ipoden. Itunes kan ju naturligtvis inte hitta filen eftersom den inte finns längre på datorn, men den tar inte bort den på ipoden eftersom den fortfarande finns listad i itunes.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-02 07:42

så länge du inte tar bort dom från iTunes bibliuteket finns de ju kvar i datorn,

Ursprungligen av troy100:

så länge du inte tar bort dom från iTunes bibliuteket finns de ju kvar i datorn,

Eh, näe...

Jag har dem enbart listade i itunes. Kopierar dem inte till itunesbiblioteket eller har dem kvar i min vanliga musik-mapp.

1
Bevaka tråden