Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hur mkt minne får fattas?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

fattas drygt 4,5 gb på min ipod video 60 gb. lite surt att så mkt försvinner men är det värt att rappotera det och skulle man då få byta den?
ingen direkt koll på hur mkt som brukar fattas men tycker att det borde vara max 1 gig. man köper trots allt 60, inte 55.

Hehe.. Kontakta dem du och säg att det "saknas" 4,5GB Men det är så det är. Alla 60GB-varianter har lika stor kapacitet som din, alla 30GB har 27,5. Nano 2GB har 1,8.
Finns flera trådar som förklarar varför det "saknas" x antal GB i din iPod, men kort kan man säga att det är för att tillverkarna och de som säljer hårddiskar räknar olika.

Ursprungligen av femton:

Hehe.. Kontakta dem du och säg att det "saknas" 4,5GB Men det är så det är. Alla 60GB-varianter har lika stor kapacitet som din, alla 30GB har 27,5. Nano 2GB har 1,8.
Finns flera trådar som förklarar varför det "saknas" x antal GB i din iPod, men kort kan man säga att det är för att tillverkarna och de som säljer hårddiskar räknar olika.

Beror det inte på att mjukvaran på ipoden tar viss plats?

k. tack för svaret iaf. kunde inte hitta på forumet innan när jag sökte men jag gör väl som vanligt och söker på fel saker

Du har 55GiB på din iPod. En iPod 60GBs utrymme är 55GiB. Det är lika mycket.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-01 17:13

det tar väl lite platts fasst inte all som "fattas"

Mjukvaran tar bara några kilobyte.

1
Bevaka tråden