Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej! jag har ett externt USB tvkort från leadtek som jag vill använda till min mac. Finns det något sätt att fixa drivrutiner för min hårdvara? Winfast USB Deluxe II, skulle va grymt om någon kunde tipsa om en sida där man kunde få instruktioner och mjukvara eller helt enkelt förklara för mig!
Har kollat om min hårdvara fanns med på eyetv´s val av hårdvara men min leadtek winfast USB deluxe II fanns ej med på listan.
Kan någon hjälpa mig eller måste jag helt enkelt köpa nytt tv kort?
någon som har något tips på en usb enhet till imac till en billig penning?:)
Problemet är du behöver USB2 för att det skall fungera. Vet fler som har stött på patrull med detta. Annars fungerar Terratecs lilla "cigarettpaket" med EyeTV-programvaran.
Jag är dock osäker på hur det är med drivrutiner i Mac OS. Fixar EyeTV att använda den eller måste man både ha drivrutiner och programvara? Jag vill minnas att jag var inne hos min granne med min MacBook för att kopiera lite filer, och testade att pluga in hans PC-USB-TV-pinne som bara fungerade direkt med EyeTV utan någon installation. Vågar man satsa för 449 + frakt?