Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel vid bläddring av sånger på iPod - "T" flera gånger

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-10 15:41

Hej,

När man bläddrar snabbt med scrollhjulet så får man ju sen en tid tillbaka upp den bokstav i alfabetet man står på/bläddrar förbi.

Vet inte riktigt hur/när men min iPod flummar och visar "T" flera gånger när jag snurrar så här. Är det någon ny feature? Försöker stanna på "T" som dyker upp mellan typ "E" och "F" men det verkar inte gå, varje gång så snubblar podden förbi vidare till "F" och går jag sakta tillbaka så kommer jag till "E" istället.

Jag har provat nollställa podden men felet försvinner inte. Anyone??

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-04-10 15:44

Det har inte att göra med artister med The först i namnet? iTunes och iPoden sorterar ju inte efter The utan efter det som följer efter.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-10 21:31

Men då borde jag haft den här "buggen" från dag 1 med ipod eller? Det här märkte jag inte förrän någon månad sedan.

Spelar det roll vilket språk man har? Jag har bytt till engelska men det gör ingen skillnad

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-04-13 08:10

Jag har själv bara en äldre 3G, där finns inte den sökfunktionen med, så jag vet faktiskt inte. Det var mest en gissning från min sida...

1
Bevaka tråden