Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Otroligt fånigt att ni stängde min tråd!

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2007-05-21 18:13

Nu har jag raderat inläggen om klippen.

• Medlem
  • 2007-05-21 18:17

Hehehe...

den här diskussionen väckte tydligen heta känslor... hade inte en tanke på det när jag postade länkarna. Har dock svårt att förstå kommentarer som "datorkrig" och "otroligt uttjatat". För mig var det två roliga länkar som inte handlade om något krig (jag kör själv både mac och PC) och det där med uttjatat måste väll vara högst personligt. Själv har jag aldrig deltagit i någon sådan diskussion på 99.se...

Är lite nyfiken på vad ni som var negativa till att jag postade länkarna säger om apples reklamfilmer som ju går i samma anda... Hi im a mac, and im a PC...:confused:

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-05-21 20:02
Ursprungligen av patrickaspling:

den här diskussionen väckte tydligen heta känslor... hade inte en tanke på det när jag postade länkarna. Har dock svårt att förstå kommentarer som "datorkrig" och "otroligt uttjatat". För mig var det två roliga länkar som inte handlade om något krig (jag kör själv både mac och PC) och det där med uttjatat måste väll vara högst personligt. Själv har jag aldrig deltagit i någon sådan diskussion på 99.se...

Är lite nyfiken på vad ni som var negativa till att jag postade länkarna säger om apples reklamfilmer som ju går i samma anda... Hi im a mac, and im a PC...:confused:

Läs vad Baron skriver en gång till nu va
"Den här tråden handlar inte om filmklippen. Håll kommentarer om klippen i den tråden som faktiskt är öppen nu igen."

Eftersom alla verkar vara nöjda och glada, samt att resten skriver inlägg som hör hemma i den andra tråden så stänger jag denna tråd och hänvisar till http://www.99.se/allt-om-mac/217293-mac-vs-pc.html för fortsatta diskussioner kring dina länkade filmer.

Tråd låst, ämnet är uttömt och en överväldigande majoritet postar i fel tråd.

• Medlem
  • 2007-05-21 14:54
Ursprungligen av plastocid:

Vilka fjantiga filmklipp, särskilt det animerade.

Den här tråden handlar inte om filmklippen. Håll kommentarer om klippen i den tråden som faktiskt är öppen nu igen.

Bevaka tråden