Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

aSms - sms till flera

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som provat detta program?:
http://code.google.com/p/iphone-sms/

Verkar intressant för oss som är ute efter en möjlighet att skicka sms till flera mottagare.
Nån som kan förenkla guiden lite, eftersom det vissa steg/uttryck jag inte är helt klar över?
Är den lättare att installera och använda än vad som framgår?

Senast redigerat 2007-11-30 00:43

fick den inte att funka. tyvärr!
Men nya versionen av SmsD (finns i Installer) kan faktiskt forwarda SMS. Men inte till flera mottagare ännu...

Ursprungligen av svantet:

fick den inte att funka. tyvärr!
Men nya versionen av SmsD (finns i Installer) kan faktiskt forwarda SMS. Men inte till flera mottagare ännu...

Grymt, det hade jag missat.
Tack!

Väldigt coolt. Från 4:e dec ska den även kunna skicka till multipla mottagare... Såg att det fanns en bugg dock, där den inte accepterar telefonnummer med t.ex. +46 country-code prefix, vilket alla mina nummer har...

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-12-06 11:22
Ursprungligen av theplague:

Verkar intressant för oss som är ute efter en möjlighet att skicka sms till flera mottagare.

Så väldigt bra! Tack för tipset. Jag installerade med Installeraren och har nu skickat ett sms till alla familjemedlemmar. Meddelandet kommer upp som en "vanlig" pratbubbla på alla personernas "sms-lista"

1
Bevaka tråden