Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone går inte att starta efter installation av program

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Laholm
  • 2008-02-06 21:10

Hej...
Jag skulle ladda ner en applikation från installer.app en dag. Sen stod det att jag var tvungen att starta om telefonen för att det skulle fungera. Så jag gjordet det..

MEN!

Sen dess har jag inte fått igång den, den stannar vid äpple loggan, och jag kan inte conncecta den till datorn. För den kan inte hitta den någonstans. Och den går inte att ladda heller..:'(

Så det är ju ganska kasst.. Någon som vet vad man kan göra åt dena tragedi!:tveksam:

Mycket tacksam för svar!:)

vad var de för app?

• Medlem
  • Laholm
  • 2008-02-08 14:39
Ursprungligen av generuss:

vad var de för app?

Det var något med att försvenska texten eller ngt, svensk ordlista eller ngt sånt.

• Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-15 09:45

Fått till din telefon?
Hur isåfall?
Har samma fenomen

Samma grej jag med. Gick från 1.1.1 till 1.1.3 via iTunes för att sedan aktivera och jailbreaka med ZiPhone. Telefonen hänger sig efter jag går ut från installern efter att ha installerat ett program (vilket som helst). Startar jag om telefonen då så hänger den sig vid uppstart.

• Medlem
  • International user
  • 2008-02-15 10:08

det var nog svenska nummer. det har strulat för många. Du får göra en restore och göra om jailbreak och unlock processen igen. Du får slänga in telefonen i DFU läge för att itunes ska hitta. Håll inne power och home knappen tills skärmen slocknar typ 5-6 sekunder, släpp sedan power knappen och håll inne home knappen till dess att datorn hittar telefonen. kan ta upp till 20 sekunder! (den ska vara kopplad till datorn hela tiden).

"To enter recovery mode, connect the phone to the computer and press and hold the Power button (on top) and the Home button (on bottom front) simultaneously. After about 15 seconds phone will appear to turn off, release the Power button but keep holding the Home button. After about 15 seconds the computer and iTunes will detect the phone in recovery mode, and you can perform a restore."

lycka till.

1
Bevaka tråden