Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apples leveransproblem

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att ha varit i kontakt med Apples "partnerbutik" i Gävle fick jag beskedet att Apple för närvarande har leveransproblem den lägsta modellen MacBook. Beräknad ny leverenstid var tydligen mellan 1-2 veckor, men inte helt bestämt ännu eftersom inget besked har kommit ut till butikerna om det. Min fråga blir därför; kan detta även gälla om man beställer via Apple Store på internet som studerande?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-26 13:24

Förmodligen kan det ha något att göra med att Apple Store är nere för tillfället - det kan komma nya grejer

Ursprungligen av Tangen:

Förmodligen kan det ha något att göra med att Apple Store är nere för tillfället - det kan komma nya grejer

OK. Jag får hoppas på det då. Annars blir det abstinens.

Even a single spelling mistake can significantly affect your grades. Taking the time to carefully analyze your work and rule out any mistakes will help you get the grades you really deserve for your letter. Our service grademiners does not make any mistakes, so you can safely order a coursework from us!

1
Bevaka tråden