Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nytt MacUpdate Promo nu

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://www.mupromo.com/

...priset har höjts något, men en hel del intressanta program. Kanske blir det en bundle till?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-17 15:19

Listan

Hazel $21.95
Art Text 39.95
MenuCalendarClock 19.95
Leap 59.00
StoryMill 44.95
Typinator 29.99
DVDRemaster Pro 49.99
Sound Studio 79.95
BannerZest 49.00
Parallels Desktop 79.99

Känns som ett väldigt prisvärt paket.

Precis köpt en bundle, ett bra deal med tanke på att jag ändå tänkt köpa Story Mill och Art Text efter kollat upp dem, och förhoppningsvis blir alla, åtminstone BannerZest också upplåsta. Kan säkert få användning av många av de andra programmen också.
Ett litet nyttigt program, WhatSize. kom till om man är ibland de första 3500 som köpte. Inte helt fel att enkelt kunna se vad som tar upp utrymmet på diskarna.

SoundStudio upplåst nu, och Bannerzest är nästa om ytterligare 800 bundles blir sålda. Det ser ut som om alla kommer att bli upplåsta denna gång också

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-23 00:19
Ursprungligen av panther:

SoundStudio upplåst nu, och Bannerzest är nästa om ytterligare 800 bundles blir sålda. Det ser ut som om alla kommer att bli upplåsta denna gång också

Vad tycker du om Leap? Jag har provat det lite och gillar det, frågan är ju om man kommer använda det, när man ändå har spotlight och finder.

Ursprungligen av tompa747:

Vad tycker du om Leap? Jag har provat det lite och gillar det, frågan är ju om man kommer använda det, när man ändå har spotlight och finder.

Väldigt bra om man ska leta efter vissa typer av filer, och dessutom super att man kan tagga dem. Man får väl se hur mycket användning man får, hur mycket man vill och orkar organisera. Det är lite det som är kul också. Om man inte får det nu kanske man upptäcker det senare. Jag återupptäckte ett program ifrån en tidigare bundle precis, och undrade hur jag kunnat missat hur bra det var när jag köpte det, fast nu måste jag pröjsa en uppgraderingsavgift om jag vill börja använda det, men det verkar det vara värt

BannerZest också upplåst nu, kul program även om det fortfarande är lite begränsat, men det är ju helt nytt, så utvecklingen blir kanske rolig.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2008-04-24 22:44

Nu är också Parallels Desktop upplåst

Köpte precis detta paket, tvekade in i det längsta (framförallt för att jag redan köpt Parallels förut och till råga på allt även VMware Fusion vilket jag tycker verkar bättre och använder idag), men Sound Studio verkade rätt ok och kanske kan någon av de andra programmen också vara till nytta. 390 kr för så många program är hursomhelst en mycket bra deal.

1
Bevaka tråden