- Prehn
- Medlem ●
- Falkenberg
spore till mac alltså? VÄRT! kanske man kan lägga ned wow haha
Läs första inlägget.
Enemy Territory: Quake Wars ligger på skrivbordet här så om någon vill spela så säg till! Jag har lagt ner singelspelet för att bara spela via nätet.
WoW? Vad är det?
Just nu lirar jag Neverwinter Nights 2 för att få lite mer äkta Dungeons & Dragons känsla.
Men COD4 mumma!
Nämen, kommer cod4 till macen? När då? Låter väldigt trevligt.
edit: såg nu i maj.
En 2.4ghz iMac alu med 1 gig ram och ATI 2600 HD bör väl räcka eller?
Kollade på de som portar spelet och lyckades också bara hitta att det skulle släppas i maj.
Jag skulle illa kvickt trycka upp minnet till minst 2 Gb helst 3 eller 4 till och med.
Själv ska jag ta och trycka upp min MBP till 4 Gb.
Hehe okej. Rullade fint annars på min PC med 1 gig men får se hur det rullar på macen.
Sen kommer Spore till iPhone/iPod touch också. Minst lika viktigt!
Maj är ju senaste för CoD, så det är är några dagar kvar.
Annars så har precis ET: QuakeWars precis skeppats för MAC för er som är intresserade. Har lirat det på PC ett tag men var väl sådär roligt. Vi är också den enda rankade serverleverantören i norden, men ingen lirar det spelet direkt
Quake Wars blev ju något av en flopp till PC, så jag har väl knappast några större förhoppningar om att det blir så värst mycket populärare för att det kommer till Mac. Det är lite synd, för jag tycker att det är ett skitroligt spel, fast man blir ju inte så sugen av att spela det när det knappt finns några servrar med folk som spelar.
Quake Wars blev ju något av en flopp till PC, så jag har väl knappast några större förhoppningar om att det blir så värst mycket populärare för att det kommer till Mac. Det är lite synd, för jag tycker att det är ett skitroligt spel, fast man blir ju inte så sugen av att spela det när det knappt finns några servrar med folk som spelar.
För mig räcker de 600+ servrar som är uppe varje dag.
Men ack så svårt jag har att spela Strogg...
För mig räcker de 600+ servrar som är uppe varje dag.
Men ack så svårt jag har att spela Strogg...
I BF2 finns det runt 2000 servrar och det är väldigt många som spelar. För att inte tala om Counter-Strike. Tror det skulle bli stort till mac (fast det är typ 10 år gammalt).
Annars hoppas jag EA portar BF - Heroes, ser sjukt roligt ut.
I mitt tycke så är BF2142 verkligen inte värt 500. Väldigt besviken, skitspel.
Det beror på om man spelat mycket BF2 imho
Jag gillade inte heller 2142, men det beror på att jag är ett stort BF2 fan och det blev helt enkelt för stor omställning för mig. Lite samma sak med ET: QuakeWars. Som som körde BF 1942 fastnade för BF2 i mycket större skala än för 2142.
CoD4 är dock riktigt stort, otroligt många servrar uppe. Fast jag har inte fastnat för det heller.