Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka butiker har någon iPhone 3G kvar?

Tråden skapades och har fått 61 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2008-07-14 11:48

Ja, det var fel tråd. Jag flyttar ut inlägget till en egen tråd.

Admin

Slog ihop trådarna om samma sak.

Det finns lagerstatus på Telias hemsida som uppdateras varje morgon

verkar som om det bara finns 8Gb kvar i landet

iPhone 3G Produkter och erbjudanden Mobilt - Telia.se

  • Medlem
  • 2008-07-14 19:04
Ursprungligen av AcidRage:

Det finns lagerstatus på Telias hemsida som uppdateras varje morgon

verkar som om det bara finns 8Gb kvar i landet

iPhone 3G Produkter och erbjudanden Mobilt - Telia.se

Har du en direktlänk till lagerstatusen?

Ursprungligen av Baron:

Har du en direktlänk till lagerstatusen?

Tror man måste klicka på den lilla knappen lagerstaus själv.
Priser - Underhållning - Support - LAGERSTATUS - Funktioner - Nyhetsbrev

Finns på mitten av sidan ungefär

så med andra ord är 16 GB helt slut och 8GB finns inte i Malmö exempelvis?!

hur går det med hackandet av 2.0an? måste nämligen köra på Tele2.

  • Medlem
  • 2008-07-15 12:31
Ursprungligen av el gringo:

hur går det med hackandet av 2.0an? måste nämligen köra på Tele2.

Ta det i en egen tråd. Eller i någon av de trådar som redan finns i ämnet.

Admin

  • Medlem
  • 2008-07-15 12:32
Ursprungligen av poseidon84:

Tror man måste klicka på den lilla knappen lagerstaus själv.
Priser - Underhållning - Support - LAGERSTATUS - Funktioner - Nyhetsbrev

Finns på mitten av sidan ungefär

Aj, den var för tydlig... :">

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-17 11:29

Från telia.se:

Från och med den 17 juli är en ny leverans av iPhone 3G på väg ut till Telias butiker. Tillgången på iPhone 3G 8 GB kommer vara större i den nya leveransen. Den stora efterfrågan på 16 GB-modellen innebär att nyinkomna 16 GB till att börja med kommer gå till kunder som lämnat intresseanmälningar i butik och till kunder som gjort förhandsbeställningar på Telia - Bredband, telefoni och digital-tv.

Om det skulle vara slutsålt i din närmaste Telia-butik kan du alltid göra en intresseanmälan för att få information när varan åter finns i lager. Ett annat alternativ är att förhandsbeställa din iPhone 3G på iPhone 3G Produkter och erbjudanden Mobilt - Telia.se.

Uppdaterad 2008-07-17 11:00

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-17 11:42

Hur gör ni som inte fått tag på en 16 gb? Beställer via Internet eller ställer er i kö i butiken?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-17 11:45

Jag gick in i butiken på götgatan (sthlm) och satte mig i kö via intresseanmälan. Dom sa att jag var nr1 eller 2 på en vit 16gb. Hoppas på samtal idag från dom

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-17 12:00

Har just talat med två butiker i mitt närområde och både hade avsevärt längre köer på svart (ca 40 pers i kö) än på vit (endast 3-4 i ena butiken!). Ställde mig hur som helst i kö på en svart så får vi väl se vad som händer..

meningslös fråga - men beställde en svart...funderar nu på en vit what should i dooo!? det är inte bra att apple ger en så många alternativ

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-07-17 12:30
Ursprungligen av el gringo:

meningslös fråga - men beställde en svart...funderar nu på en vit what should i dooo!? det är inte bra att apple ger en så många alternativ

En bild säger mer än tusen ord eller? Finns det några tvivel vilken färg du ska köpa?

ja - det lutar åt vit...

Köpte precis en svart 16GB på norrlandsgatan i sthlm

Surfer: Som du sedan tidigare reserverat antar vi?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-17 18:38

Det fanns många 8Gigare i Solna Centrum kvar idag, men inga 16. Samma i Sundbyberg.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-18 08:47
Ursprungligen av Fexxe:

Det fanns många 8Gigare i Solna Centrum kvar idag, men inga 16. Samma i Sundbyberg.

Snopet då jag intressanmält mig i butiken på Götgatan för en 8gb men läste nånstans att de inte fått in några alls i går utan ev skulle få det på måndag. Skev fördelning och givetvis skulle alla vara slut om jag skulle få för mig att åka ut till Solna/Sundbyberg.

Edit: ringde Telia på Humlegårdsgatan så nu har jag varit där och köpt en 8 GB.

Senast redigerat 2008-07-18 11:06
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-19 20:36

Jag var förbi den minimala butiken i Västermalmsgallerian i Stockholm och satte mig på kö för en svart. 4 personer före mig. Detta var igår, fredagen den 18:e. De hade 8GB till försäljning där.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-21 04:02

Jag var inne i några olika butiker i Stockholm i lördags och frågade efter vit 16gb. På Kungsgatan sa dom att jag skulle räkna med att få vänta en månad, men på Norrlandsgatan däremot sa dom att om dom får in i veckan (som väntat) så kunde jag nästan vara säker på att få en. Jag skrev upp mig på deras lista och blev mycket överraskad när tjejen i butiken ringde en halvtimme senare och sa att hon hade en vit åt mig eftersom en person på listan in ville ha den.
Så mao betyder dom inte hade nån kö för vit 16gb alls i lördags.

crownswe: Var exakt är "här"?

  • Medlem
  • Haninge
  • 2008-07-17 12:57

nån som vet om SC har kvar 8 gb?

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-07-17 14:01

Varför ställer man dessa frågor i ett forum och inte direkt till dem det gäller — alltså Telia?

  • Medlem
  • Vänersborg
  • 2008-07-17 15:19

Läste precis på telias hemsida att "Lagerstatus

Från och med den 17 juli är en ny leverans av iPhone 3G på väg ut till Telias butiker. Tillgången på iPhone 3G 8 GB kommer vara större i den nya leveransen. Den stora efterfrågan på 16 GB-modellen innebär att nyinkomna 16 GB till att börja med kommer gå till kunder som lämnat intresseanmälningar i butik och till kunder som gjort förhandsbeställningar på Telia - Bredband, telefoni och digital-tv.

"

Källa:
iPhone 3G Produkter och erbjudanden Mobilt - Telia.se

Jag är grymt glad nu för jag har ett sommar jobb som blir roligare med en iPhone!

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-21 12:33

Om det ser lite rörigt ut så är det för att jag slog ihop 2 trådar om samma sak.
/Kainen

Enligt Telia Täby så är iPhone 8/16 GB slut i hela Sverige..

Eftersom NetCom får in nya iPhones på onsdag borde Sverige också få något liknande!

  • Medlem
  • Vänersborg
  • 2008-07-22 07:53

Längtar verkligen till slutet på veckan , får min Vita då.. Hoppas NetCom är samma som Telia när det gäller leveranser

  • Medlem
  • 2008-07-22 07:55

Hur länge kan man ha den här texten på siten?

Ursprungligen av telia (080722):

Från och med den 17 juli är en ny leverans av iPhone 3G på väg ut till Telias butiker.

Ursprungligen av Baron:

Hur länge kan man ha den här texten på siten?

Ursprungligen av telia (080722):

Från och med den 17 juli är en ny leverans av iPhone 3G på väg ut till Telias butiker.

Tills de kommer fram? De kanske har kört vilse?

Bevaka tråden