Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Själv är jag med och recenserar min Yashica J-7, hann inte riktigt fota tillräcklig med den egentligen, en av funktionerna upptäckte jag när jag skrev recensionen
Jag har kvar min gamla Canon EOS 50n och en Canon AE1, (Hade även en A1 men den är såld), En Voigtländer från 50-talet och en Agfa Isolette II, fotar med de äldsta lite då jag är ute och åker med någon av veteranbilarna.
Jag har kvar min gamla Canon EOS 50n och en Canon AE1, (Hade även en A1 men den är såld), En Voigtländer från 50-talet och en Agfa Isolette II, fotar med de äldsta lite då jag är ute och åker med någon av veteranbilarna.
Trevligt, jag har en Isolette V men jag har bara fotat två rullar med den ännu utan att framkalla, så jag vet egentligen inte om den har ljusläckor eller så Kamerahyllan växer oroväckande här hemma, hihi.
Min Pentax MZ-5n fungerar ypperligt fortfarande, har t o m film kvar i frysen.
Men hade jag inte den skulle jag kolla på en Super A för det är en kamera som jag alltid har gillat skarpt.