Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer vi få se en ny iPhone?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När tror ni egentligen vi kommer att få se en ny och uppdaterad version av iPhone? Antingen Nano eller en vidareutveckling av iPhone 3G.

Sista juni.

• Medlem
  • International user
  • 2009-01-25 01:30

Sista juni.

Hur kom du fram till det datumet?

Ursprungligen av Lurven:

Hur kom du fram till det datumet?

IPhone 2G lanserades 2007/06/28

Iphone 3G lanserades 2008/07/11

Apple har ju börjat med "special events" för lanseringen av nya produkter. Jag tror alltså inte att nästa IPhone kommer att komma i juni/juli.. Det bara känns så :/
Kan komma imon!! vem vet!

Ursprungligen av ks.rasmus:

IPhone 2G lanserades 2007/06/28

Iphone 3G lanserades 2008/07/11

Apple har ju börjat med "special events" för lanseringen av nya produkter. Jag tror alltså inte att nästa IPhone kommer att komma i juni/juli.. Det bara känns så :/
Kan komma imon!! vem vet!

Därav mitt "fastställande" av datum. Folk kan "känna" vad som helst, men så länge ingen vet så tycker jag att det komplett värdelöst att spekulera i det.

Dvs: så kallad ironi:cool:

Vi kan spekulera hit och dit och det betyder ingenting. Vill du ha telefonen, så köp den. Vad som händer i morgon eller nästa vecka vet ingen

--j

• Medlem
  • International user
  • 2009-01-25 01:32

Själv det jag skulle vilja se i nästa iPhone eller även iPod Touch vore att de fungerade med 802.11n standarden på 5ghz på grund av att det är vad mitt nätverk använder. Men det kanske inte är högt prioterat hos apple...

• Medlem
  • International user
  • 2009-01-25 02:03

Fråga Apple...

1
Bevaka tråden