Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacPub Sundsvall Onsdag 13/5 18.00 på Bishops

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Så var man hemma igen då. Av sju anmälda och fyra kanske blev det 5 närvarande: Gustav, Sidde, PatNil, Elimar och undertecknad. Allt var bra tills bordet intill blev invaderat av en skock kacklande kvinnor som utan svårigheter överröstade vår lilla grupp. Hoppas nu bara vi kan ordna en ny träff under sommaren - vore trevligt...ska försöka dra igång något eget projekt också...

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Så var man hemma igen då. Av sju anmälda och fyra kanske blev det 5 närvarande: Gustav, Sidde, PatNil, Elimar och undertecknad. Allt var bra tills bordet intill blev invaderat av en skock kacklande kvinnor som utan svårigheter överröstade vår lilla grupp. Hoppas nu bara vi kan ordna en ny träff under sommaren - vore trevligt...ska försöka dra igång något eget projekt också...

Ja finns inget värre att träffa på än kvinnor när man går på lokal?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2009-05-13 21:48
Ursprungligen av kristinadanielsson:

Ja finns inget värre att träffa på än kvinnor när man går på lokal?

Vi välkomnar alla kvinnor som ansluter sig till vårt sällskap. Men föraktar alla kvinnor som gaddar ihop sig till egna grupper

Ursprungligen av kristinadanielsson:

Ja finns inget värre att träffa på än kvinnor när man går på lokal?

Lol ja :). Kanske borde förklara mig lite, vill ju inte verka hur ogin som helst singel som jag är också. Saken är den att jag pga en skada på hörselnerven endast hör på ett öra. Då sorlet av röster eller andra ljud stiger i en lokal tar det ett tag innan jag kan filtrera ut de jag vill lyssna på. Läsa på läpparna är jag inget vidare på.

Gustav och alla andra: Här är artikel om huset som Jobs köpt och inte fått riva förrän nu - beslut gavs tydligen idag: http://apple20.blogs.fortune.cnn.com/2009/05/13/steve-jobs-wins-approval-to-raze-his-old-mansion/

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2009-05-13 21:50

Tack för en trevlig kväll, nu sitter jag med lite te för att tvätta bort alkoholen ur kroppen inför arbetet imorgon.

Bevaka tråden