Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med inloggning på www.99musik.se

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Munkedal
  • 2009-09-14 18:41

Jag har inte kunnat logga in på www.99musik.se sedan flytten, och har provat i några dagar nu.

Loggade även ut från 99.se för att se om det gick att logga in på99musik då men det gick inte i alla fall. Har provat med både Safari och Camino.
Användarnamn och lösenord är väl samma som här på 99.se eller har jag missat något?

Kollade även i "Jag vill ha konto på 99musik.se tråden" på www.99musik.se och där stod det "Marco
inlägg: n/a" vid mitt inlägg men jag har även skrivit några andra inlägg i musikdelen.

Vad har hänt? Vill ju inte riskera att bli raderad i månadsskiftet.

  • Medlem
  • 2009-09-14 20:02

Vad jag kan se så finns inget konto med namn "Marco" på 99musik, så det är något som har blivit fel i flytten. Du är inte den första som har råkat ut för det här. Enklaste för din del är att du registrerar ett nytt konto på 99musik.

Annars får Björnström eller någon annan med tillgång till databaserna rycka in, varken jag eller någon annan av admin/moderatorer på 99musik kan göra något.

/jgb, för 99musik

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-09-14 20:13

Råkade ut för exakt samma sak. Hade något enstaka tidigare inlägg i musik-tråd och skrev för säkerhets skull i "Jag vill ha konto"-tråden. Kunde inte logga in. Kunde inte begära användarnamn/lösenord för min e-post adress fanns inte i databasen. n/a inlägg.

Så kontot helt enkelt inte överflyttat. Men det betydde ju bara att användarnamnet var ledigt och kunde registrera det på mig igen!

Kan vi börja ana ett mönster.... Supporterkonto på 99.se? jag desssutom mac.se användare om det kan påverka.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2009-09-14 20:56

Tack för svaren jgb och IngoX följde era råd och skapade ett nytt konto med "Marco" och fick precis mailet "Välkommen till 99musik":D

Mönster ja kanske då även jag är mac.se användare.

1
Bevaka tråden