Varför inte bara svara som jag föreslog förut? "Sorry, vi jobbar på det".
Varför ska jag svara så? Jag är inte en av utvecklarna. Jag har ingen aning om vilka av projekten som utvecklarna håller på att jobba med just nu.
Jag är en av moderatorerna, och vi har ingenting med programmeringen på forumet att göra.
Jag tar inte åt mig. Tycker nästan synd om någon som har så stora skygglappar på sig.
- Det finns redan trådar om problemet.
- Och det finns redan upplagt i projektsystemet, där utvecklaren Arvid har kommenterat det på följande sätt: "Men så snart jag hinner så ska jag titta på det! Jag beklagar verkligen att det tagit så här lång tid!"
- Man kan (som någon redan påpekat) hitta detta på annat sätt, t.ex genom att bara titta på "Feedbacks" förstasida, eller på "Projekts" förstasida. Där finns inte så många trådar, så det är ganska lätt att se de trådar som handlar om detta.
- Och det finns andra sätt att söka, vilket jag har försökt påpeka några gånger nu
Men inga av dessa punkter har du skänkt en tanke. Du ser bara den trasiga sökfunktionen, och ser detta som ett giltigt skäl till att aldrig behöva söka när du startar en tråd.
Du får gärna tycka att det är dåligt att den sökfunktionen inte fixas snabbare. Det kan jag också tycka. Och jag har absolut ingenting emot att du tycker så.
Det jag klagar på är att du använder detta som ursäkt för att låta bli att söka, trots att det finns alternativa sökvägar.
Om du stöter på ett vägarbete på vägen till jobbet, stannar du kvar där och väntar tills de är färdiga, eller söker du en annan väg runt hindret?
/Mod