Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flera kalendrar i iPhone

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eksjö
  • 2010-01-13 22:47

I min iPhone som jag synkar mot iCal har jag flera olika kalendrar ex. arbete, privat, etc.
På min polares iPhone som inte synkar kalendern mot någon dator alls finns bara en kalender. Kan man på något sätt lägga till fler kalendrar direkt i iPhonen? Eller har det att göra med om man synkar den mot iCal/Outlook/Google etc.?

Tror det har med att synka mot olika kalendrar.
Jag själv synkar mot två olika Google-kalendrar och det fungerar utmärkt.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-01-14 09:04
Ursprungligen av osvald:

I min iPhone som jag synkar mot iCal har jag flera olika kalendrar ex. arbete, privat, etc.
På min polares iPhone som inte synkar kalendern mot någon dator alls finns bara en kalender. Kan man på något sätt lägga till fler kalendrar direkt i iPhonen? Eller har det att göra med om man synkar den mot iCal/Outlook/Google etc.?

Precis, du kan inte skapa nya kalendrar i iPhone. Men du synkar väl musik, bilder och adressboken från en dator? Skapa kalendern i den datorn och vid nästa synk har du flera i iPhone. Du behöver ju inte använda kalendern i datorn, bara använda den för att skapa de kalendrar du vill ha.

1
Bevaka tråden