Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man köpa originallurarna separat?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Luleå
  • 2010-05-26 11:36

Mina hörlurar som kom med till min iPod-touch har pajat. Vet någon om det finns nya sådana att köpa någonstans?(jag har kollat apple-store, men jag hittar inte just dem)

Mvh
KOL

Tipset är väl att köpa något annat. Orginallurarna är inte särskilt bra jämfört med andra lurar som inte kostar så mycket mer.

Om du köpte 8GB touch fick du lurar utan fjärrkontroll och mikrofon. Som du såg finns de inte att köpa i efterhand, men du kan ju köpa dem med fjärr+mick, och bara låta bli att använda just dessa.

• Medlem
  • Luleå
  • 2010-05-26 13:56

Ok, en fråga då. Funkar appen röstmemon till lurarna du nämner? Alltså dem med mikrofon?

Nej, inte om du har 8-giggaren.

Den iPod touch med 8GB minne är egentligen förra genrationens, som saknar hårdvarutstödet för mikrofon.

• Medlem
  • International user
  • 2010-05-26 14:44
Ursprungligen av marcushedenstrom:

Nej, inte om du har 8-giggaren.

Den iPod touch med 8GB minne är egentligen förra genrationens, som saknar hårdvarutstödet för mikrofon.

Då tror jag att det finns två olika 8 GB 3G för det funkar alldeles utmärkt för mig.

Ursprungligen av imaster:

Då tror jag att det finns två olika 8 GB 3G för det funkar alldeles utmärkt för mig.

Okej, det kanske bara är fjärren då. Men något saknar den!

• Medlem
  • International user
  • 2010-05-26 15:17
Ursprungligen av marcushedenstrom:

Okej, det kanske bara är fjärren då. Men något saknar den!

Fjärren funkar också...

Ursprungligen av imaster:

Fjärren funkar också...

Fan va bra.

Jag kollade upp Apple store. Det som saknas verkar vara röststyrningen. Men åter till hörlurarna. Jag tror inte att Apple gör de längre. Kanske om du har garanti kvar?

• Medlem
  • Luleå
  • 2010-05-26 14:16

Jag har en 32GB iPod touch. Tror det är 2:a generationen. Funkar det då?

1
Bevaka tråden