Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

när är det värt att ge sig ut för att köpa en iphone 4?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

när tror ni det lugnat ner sig lite så att det finns några iphones att köpa i butik igen? vad jag förstått så är de väl mer eller mindre slut i butik just nu.. någar dagar? veckor?

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-07-30 23:19

Jag köpte i butik i eftermiddags, det fanns många kvar hos Telia i flera av deras butiker

  • Medlem
  • Lund
  • 2010-07-31 02:30
Ursprungligen av Mija:

Jag köpte i butik i eftermiddags, det fanns många kvar hos Telia i flera av deras butiker

Bara 16gb antar jag?

okay, i sthlm eller någon annan härlig stad?

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-07-30 23:21

Malmö

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-30 23:26

Finns nog kvar i vissa butiker i vissa städer, i 1-2 dagar till. Därefter får du nog vänta fram till september-oktober innan det lugnat ner sig helt. Visst, det kan hända att du har tur innan dess, i samband med tillfälliga leveranser och om du beställt på nätet. Men 3gs tog flera månader på sig innan lagret hann ikapp efterfrågan.

Här hoppas jag att jag har fel, för jag vill helst själv köpa i butik utan att behöva beställa och reservera.

okay. jag får kolla lite imorgon då.. jag är ju i sthlm nu. vi får se, men då verkar det inte vara lika kört som 2008 då, då det var helt galet slut länge.

Vild gissning är att tillgången är större nu när alla aktörer är med och slåss om kunderna. Däremot verkar det svagt med lager över nätet... Många beställde nog online inatt för att slippa stå i kö å grejja... Men det lär som sagt finnas att få tag i någon över helgen.

1
Bevaka tråden