Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Incipio Feather Ultra Thin Case

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-01-19 16:44
  • Medlem
  • 2011-01-20 01:57
Ursprungligen av ;:

Passar den i dockan?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-01-20 04:00
Ursprungligen av FrrH:

Passar den i dockan?

Jag använder inte Apples docka, men med tanke på hur tight det är i den så tror jag inte det.

Ursprungligen av FrrH:

Passar den i dockan?

Nej, den passar inte i dockan.

  • Medlem
  • 2011-01-20 21:18
Ursprungligen av Björn Malmehed:

Nej, den passar inte i dockan.

Trist. Detta skal finns i en snygg variant för iPad, där den kan dockas.

Ingen dealbreaker - har beställt ett!

  • Medlem
  • City
  • 2011-01-20 12:32

Använder ett själv. Klart bästa på marknaden sett till sin storlek (om man nu måste ha skydd). Den svarta varianten är också lite matt så den glider inte ur händerna.
Att kalla den för "Feather" är ju att ta i helt klart. Borde komma någon som skulle kunna vara hälften så tjock.
Ett alternativ som jag kollat på är att klistra på dekal på baksidan av tjockare variant. Det finns en tråd här om jag inte minns fel om den typen. Aluminiumsidorna får ändå anses som reptåliga och hållbara.
Det medföljer två skärmskydd och det tog två gånger att få till det och det räcker tyvärr att det kommer in antingen, 1. ett dammkorn (ett andetag bort) 2. En nanomillimeter för nära kanten så blir det "bubblor" och skyddet fäster inte längst ut = fult och störande. Kan bero på att det är så förbaskat hårt men väl värt att nämna.

  • Medlem
  • 2011-01-20 12:38

Är den lätt att stoppa i/ta ur byxfickan?

1
Bevaka tråden