Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny vibrationssignal för SMS

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Visst har det kommit en ny vibrationssignal vid SMS, iaf om man använder Glas som SMS-signal (och nåt alternativ till den finns väl egentligen inte)? Vet inte om det kom iom iOS 4.3. Innan var det en ihållande vibration och nu är det två, först en kort och sen en lång. Nån mer som märkt det?

När jag får ett meddelande piper det flera gånger. Först piper den en gång när jag får meddelandet. Tar jag inte upp telefonen direkt och läser meddelandet så piper den efter en stund en gång till. Går det att stänga av på något vis?

Ursprungligen av korthoga:

När jag får ett meddelande piper det flera gånger. Först piper den en gång när jag får meddelandet. Tar jag inte upp telefonen direkt och läser meddelandet så piper den efter en stund en gång till. Går det att stänga av på något vis?

Ja, det är en funktion som funnits länge (men som utökats i 4.3). Du stänger av den i Settings, som alla andra funktioner.

Skulle du vilja vara snäll och berätta för mig var jag hittar det? Jag finner inte den inställningen var jag än letar.

EDIT: Hittade!

Morsesignalen har kortats. De e okej - den var aningen dramatisk förr.

Flera av de som kom i 4.2 har kortats ner, de var ju sjukt långa för att vara SMS-signaler...

1
Bevaka tråden