Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya Apple-skärmar

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Umeå
  • 2011-04-06 01:46

Det har väl gått lösa rykten om det tidigare, och finns självklart inget bekräftat, men det vore ju roligt om Apple uppdaterade sina skärmar nu när Thunderbolt finns.

Jag skulle gärna ha en 23" (ok 27" lär det väl vara fortfarande) med Thunderboltkoppling till MacBook Pro:n och så ett gäng USB-, FireWire- och ethernetportar direkt i skärmen. Det skulle vara seriöst smidigt. Jag ska ändå köpa ny skärm snart.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-04-06 07:37

Vore inte fel

I och med att de nya MacBook Pro med Thunderbolt har HD frontkamera önskar jag också att skärmarna får HD frontkamera och precis som JonesH säger, ett gäng USB-, FireWire- och ethernetportar. Jag hoppas även att Apple lägger dit en andra Thunderbolt port så att man kan kedjekoppla skärmarna (vilket displayport stödjer) om man har flera skärmar. Hoppas det kommer att finnas i två storlekar 23" och 27".

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-04-06 08:21

Applestore är nere just nu, kanske blir något av detta?

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2011-04-06 08:35
Ursprungligen av Drakfot:

Applestore är nere just nu, kanske blir något av detta?

Lite OT, men 9to5mac säger att den enda förändringen är att den vita iphone 4 försvunnit:

Citat:
Citat:

The Apple Store went down at Midnight Eastern time. Since then, our retail contact went into Apple’s system and the only change noticed was the removal of the White iPhone SKU.

Yes, removal.

Apple Store is down, White iPhone disappears from Apple’s DB | 9 to 5 Mac Apple Store is down, White iPhone disappears from Apple’s DB | Apple Intelligence

1
Bevaka tråden