Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Adressbok i X på turkiska!?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu tänkte jag börja använda adressboken i X och sen synka till iPoden. Men adressboken beter sig konstigt. Dels står det alltid Turkiet som förval under inställningar, även om jag ändrar till svenska. Sen ser korten på de få adresser jag har konstiga och stora ut. Om jag ändrar till rätt format ser det likadant ut nästa gång. På kontoret fungerar det som det ska. Kan man kasta några prefs, eller? I så fall vad och var hittar jag dem?

Fattar heller inget om vad som har hänt med min adressbok. Kan ju inte vara turkiska en gång.

Under inställningar finns också en flik som heter LDAP och där är det en bock för att nåt är aktivt och sen står det error (under namn) och error (under server). Om jag tar bort det så kommer det tillbaks vid nästa start, liksom konstigt utseende på adresskorten och språk på turkiska.
Någon, hjälp! Vilka prefs etc. kan jag kasta för att få min adressbok att funka?

Hej alla experter! Kom igen nu så att jag får igång min adressbok. Kan man installera om den kanske, eller kan man slänga prefs-filer och i så fall vilka? Nån av er har väl nåt tips?

1
Bevaka tråden