Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Schemaplanerare för iPad

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag söker ett program för att planera en utbildning, med kurser osv.

Det jag vill ha är vy för dag, vecka, månad men även för flera månader i taget.

Jag skulle dessutom vilja att man kan flytta händelser med fingret, inte enbart genom att ändra datum. Detsamma gäller för att skapa ny händelse.

Det närmaste jag fann var istudiez PRO men detta program är främst för studenter.

Några tips.

Ingen som har något tips?

• Medlem
  • Göteborg
  • 2011-08-18 21:06

Week Calendar blir bara bättre och bättre för varje uppdatering och gör just det du skriver du vill göra.

Ursprungligen av draags:

Det jag vill ha är vy för dag, vecka, månad men även för flera månader i taget.
Jag skulle dessutom vilja att man kan flytta händelser med fingret, inte enbart genom att ändra datum. Detsamma gäller för att skapa ny händelse.

MEN för tillfället verkar inte Week Calendar HD för iPad finnas på Appstore, men den vanliga versionen fungerar i iPad också?

Ursprungligen av IngoX:

Week Calendar blir bara bättre och bättre för varje uppdatering och gör just det du skriver du vill göra.

MEN för tillfället verkar inte Week Calendar HD för iPad finnas på Appstore, men den vanliga versionen fungerar i iPad också?

Håller med, Week Calendar är riktigt bra, kör bara den nuförtiden, sen 1 år tillbaka ca.

Ursprungligen av IngoX:

Har precis laddat ner Week Calender. Den slår original från Apple med hästlängder. Mycket bra !

Tack. Det där låter onekligen som det jag söker.

iStudiez Pro

iStudiez Pro verkar riktigt bra. Finns som Lite-version också..

iStudiez Pro
iStudiez Team
Category: Productivity
Updated: aug 02, 2011
98 Ratings

Ursprungligen av Pain Reaper:

iStudiez Pro verkar riktigt bra. Finns som Lite-version också..

iStudiez Pro
iStudiez Team
Category: Productivity
Updated: aug 02, 2011
98 Ratings

Läs inlägg #1 Han vill inte ha det.;)

Istudiez PRO är bra men gjort för elever inte lärare eller skolplanerare.

Snap, My Bad! Missade den raden totalt - morgontrött -.-

Efter ett ihärdigt sökande fann jag CalPad. Den har mer eller mindre allt det jag sökte. Drag & Drop, display för flera månader.

Helt klart värt en titt.

1
Bevaka tråden