Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det smidiga programmet Proteus som klarar icq, aim, jabber, irc och några andra im-protokoll kommer antagligen att släppas i version 3 idag, midsommarafton. Bara så ni vet.
Gör bort sig och gör bort sig?
Om någon utgav sig för att sitta inne med dylik information så skulle jag också utgå från att personen möjligen varit i kontakt med utvecklaren. Och det har jag faktistk varit i det här fallet, men det var för länge sedan och bara för att fråga vad Hamish var för ras.
ooops vad händer? proteus hänger sig vid importeringen av dom gamla inställningarna. Har kastat proteus med tbh i prefs. Å petat dit nya proteus igen men den envisas med att hänga sig vid importeringen av mina gamla inställningar....hjälp ngn?
Skrevs ursprungligen av ivar Jag har bytt tillbaks.
Proteus3 fungerar skitdåligt för mig.
Den disconnectar ICQ varje gång jag får ett meddelande (AOL håller sig online..)
fungerar segt också.
Kör 2an igen
Jag har samma problem, ICQ går offline, ansluter, går offline osv. hela tiden. Någon som vet om det finns någon medicin som hjälper? Vill ju inte gå tillbaka till gamla versionen och bli utpekad som bakåtsträvare...
Skrevs ursprungligen av Jürgen B Ja. hämta ner Fire istället, fungerar faktiskt mycket bättre. Även om MSN precis slutat fungera, men det är ju M$ fel.
I morse kom det ut en uppdatering till Fire som fixar MSN-stödet igen
Proteus är verkligen suveränt - kanske mest p.g.a. "message center", men det fick gärna se ut som iChat, ha (pålitligt) stöd för filetransfers och fungera bakom brandvägg.
Apple kan väl köpa programmet eller nåt, message center i iChat vore liksom guld.