Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan ej svara på inlägg i forument

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Älvkarleby
  • 2012-03-10 17:18

Jag har flera gånger försökt svara på inlägg, men får upp detta:

Ken, du har inte behörighet till denna sida. Det kan bero på ett eller flera skäl:

Ditt användarkonto har inte tillräcklig behörighet för att nå denna sida. Försöker du ändra någon annans inlägg eller nå adminsidor?
Om du försöker skriva inlägg kan ditt konto vara inaktivt eller låst av en administratör.

Jag har mailat 99mac om detta utan att få nåt svar.

Exempel på inlägg där du får detta?

Är det möjligtvis annons-trådar som du försöker svara i?

För det går nämligen inte.

• Medlem
  • Munkedal
  • 2012-03-10 17:33

Eller Loungen för det är väl så nu att alla kan läsa den,men inte svara om man inte skrivit ett visst antal inlägg mm.

Tja, om han nu har detta problem och inte bara i samband med annonser eller Loungen så lär han inte kunna svara på era frågor.

Ursprungligen av Capeman:

Tja, om han nu har detta problem och inte bara i samband med annonser eller Loungen så lär han inte kunna svara på era frågor.

Får väl PM'a någon då.

Ursprungligen av Capeman:

Det måste handla om Annons-trådar, eller Lounge-trådar, annars skulle han inte ha kunnat skapa den här tråden heller.

• Medlem
  • Älvkarleby
  • 2012-03-11 14:33

Skall kolla vilket inlägg jag försökte med sist, denna tråd går att svara på, men det är ju jag som skapat den...

Ursprungligen av Ken:

...denna tråd går att svara på, men det är ju jag som skapat den...

Det är absolut ingen skillnad på om det är du eller någon annan som har skapat tråden. Om du har behörighet att svara i den här tråden, så har du också behörighet att svara i andra trådar. Utom i Annons-trådar, och möjligtvis i Lounge-trådar.

Det går ju jättesnabbt att testa. Gå in i vilken tråd som helst - utom Annons och Lounge - och skriv ett inlägg. Om det funkar (vilket det säkert gör), så kan du ju bara ta bort inlägget igen direkt.

• Medlem
  • Älvkarleby
  • 2012-03-11 14:42

Ni har rätt, det var annons eller Lounge trådar jag försökt med...
Jag har bara gjort en sökning på nåt och inte haft koll på vart tråden har legat.
Det funkar annars. Tack!

1
Bevaka tråden