Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur aktiverar man Office 2011 en tredje gång?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ibland kan man bara älska Tradera, detta då jag ropade in denna svit som kostar långt över tusen kronor för endast ynka 400 + frakt.

Nu till min fråga då det rör sig Microsoft´s produkter... Har aktiverat denna nu två gånger, då jag blivit tvungen att ominstallera min dator. Då jag får använda den på 1 användare men på två macar, så har jag nu kommit upp till den nivå som är enligt avtalet. Hur gör jag om jag måste installera om igen? Ringa och gulla med Microsofts support om den klagar då jag aktiverar eller.

Senast redigerat 2012-03-22 08:35
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-03-22 07:58

Yes, du får upp att du skall ringa in och ange installationsid och sen får du tillbaka en massa koder som du matar in så funkar det.

Du kan ominstallera obegränsat antal gånger på 1 dator utan att ringa Microsoft.

Hur aktiverar man Office 2011 en tredje gång?

Microsoft kundtjänst svarade snabbt och var mycket vänliga och löste mitt problem, när jag fick beskedet att en oöppnat inplastad Office 2011, redan var installerad! Fick koder och allt fixades snabbt å enkelt, förvånande enkelt.

1
Bevaka tråden