Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stagnerar Apple?

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • 2012-06-14 22:33

Stagnerat...? tycker det ångar på rätt bra med det mesta...

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2012-06-14 22:50

Ångar på i försäljning, stagnerar i innovation.

Klart att äldre versioner av hårdvaran inte kan "få allt" i nyare versioner, och inte ens med bibehållen prestanda (läs lite om 4.2.1 på iPhone 3G, haha), men uppenbarligen tycker ändå Apple att det är viktigt nog att 3GS-användarna får iOS6, men inte iPad1-användarna...

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2012-06-14 22:59
Ursprungligen av bollman:

Ångar på i försäljning, stagnerar i innovation.

Klart att äldre versioner av hårdvaran inte kan "få allt" i nyare versioner, och inte ens med bibehållen prestanda (läs lite om 4.2.1 på iPhone 3G, haha), men uppenbarligen tycker ändå Apple att det är viktigt nog att 3GS-användarna får iOS6, men inte iPad1-användarna...

3gs säljs ju fortfarande nya så det är ju inte så konstigt. Vad gäller innovation så kommer nog Apple leverera en hel del Av sådant det närmaste året är jag rätt säker på.

Senast redigerat 2012-06-14 23:31

Jag fattar inte riktigt vad som klagas på här. Apple stagnerar i utvecklingen samtidigt som de inte stödjer gammal hårdvara tillräckligt länge?

  • Medlem
  • International user
  • 2012-06-20 13:13
Ursprungligen av _Henrik_:

Jag fattar inte riktigt vad som klagas på här. Apple stagnerar i utvecklingen samtidigt som de inte stödjer gammal hårdvara tillräckligt länge?

Ja, jag undrar också....
Jämfört med Androidtillverkarna som släpper NY hårdvara med GAMMAL mjukvara

Bevaka tråden